Gå til innhold

Hullet i ene øret mitt grodd igjen. Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener sånn helt "vanlig" hull, i øreflippen. Er en stund siden jeg har brukt øredobber, og selv om hullet i venstreøret fortsatt var åpent, har det grodd igjen på baksiden av høyreøret. Jeg får øredobben halveis gjennom, før det stopper helt.

Jeg vet jeg kan bare presse det fort og brutalt gjennom, men er litt pyse når det kommer til slike ting. Noen som har noen tips? Jeg har verken tid eller penger til å gå til noen profesjonelle å få fikset det der. Og er som sagt litt pysete når det kommer til å bare presse øredobben gjennom øret.

Det har vært flere ganger at jeg ikke har hatt i øredobber på en stund, og at det har begynt å gro igjen, men nå har det grodd helt igjen på baksiden av det ene øret. ... Hjelp. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må nok bare kjøre dobben din gjennom, eller gå til et studio og få tatt den opp på nytt :P

Skrevet

Det er ikke så veldig ille å punktere den tynne flikken med hud. Du kan "bedøve" området ved å holde en isbit bak øreflippen der det er grodd.

• Liker 1
Skrevet

Støtter forslaget om isbit til bedøvelse, men det gjør neppe noe særlig vondt. Jeg staket opp begge mine hull etter 9 måneder uten øredobber, kjente det knapt. Og jeg har ganske lav smerteterskel! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...