AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #21 Skrevet 18. november 2011 Vi er et par som har vært sammen i tre år, og vi har hatt trekant flere ganger, med to menn også meg som dame da. Vi snakket om det på forhånd, og det har beriket vårt sexliv i allefall. Mannen min sier at det er helt ok så lenge vi har et godt sexliv fra før og at forholdet vårt fungerer bra, men om han hadde følt at jeg bare tenner på andre, så hadde det ikke vært greit. Har også hatt partnerbytte engang, der jeg og henne såvidt koset litt, og det var kult Jeg føler at forholdet vårt er sterkere, fordi vi har et fantastisk sexliv, der vi får det vi trenger. I tilegg til at vi er flinke til å snakke med hverandre om følelser. Hvorfor skal man være utro når man får alt man behøver? og hvorfor gå i fra hverandre, og risikere et kjedelig sexliv..
Cathrine88 Skrevet 18. november 2011 #22 Skrevet 18. november 2011 Er bare at jeg rett og slett ikke er sikker enda. Jeg syntes kvinnekroppen er utrolig sexy og regelrett tenner på tanken av den. Men så har jeg aldri kommet nok i nærheten av en annen jente til å være sikker. Jeg tenner på tanken av å være bifil. Men før jeg har testet dette selv, kan jeg ikke være sikker på om jeg er noe mer enn det... Aha, fair enough.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #23 Skrevet 18. november 2011 jeg har hatt det en gang. jeg var singel og ei venninne holdt på med en gutt og spurte om jeg ville være med. Det gjorde jeg, og jeg opplevde dette ikke som veldig positivt. Hun ble veldig rar i etterkant. Vi to hadde avtalt hva som var lov og ikke lov men hun hadde tydeligvis ikke opplyst gutten om dette her og han begynte å slikke meg mens hun ikke ville det. Også begynte han plutselig å ta meg i rompa og det gjorde veldig vondt. Veldig dårlig stemning etterat jeg begynte å skrike av smerte. så nei takk, ikke igjen. men er glad for å ha opplevd det. Men nå er jeg i et forhold og jeg kunne aldri ha tenkt meg å ha trekant. Min kjæreste er kun min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå