Gjest susanne Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Noen som har hatt 3kant og kan dele noen erfaringer? Gjort det når du har vært i forhold eller singel? Har et tilbud og er veldig fristet, men litt usikker...men lever jo bare engang tener jeg da.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #2 Skrevet 26. september 2011 Prøvde trekant når jeg var i forhold engang. (med min daværende kjæreste) DET gikk ikke noe bra. Tårer, sjalusi, u name it. Ikke planlagt vel å merke. Dumt! Når man er i ett forhold må man vel "planlegge" litt. Bli enige på forhånd hva som er lov og ikke. For hvis ikke tror jeg man blir overrasket på en negativ måte slik som jeg gjorde. Men then again, planlegge trekant og alt som skjer.. er jo litt kjedelig?
CCL Skrevet 26. september 2011 #3 Skrevet 26. september 2011 Hei! Selv har jeg kun hatt trekant som singel. Trekant er som all annen samleie, noen ganger bra og noen ganger dårlig. Trekant er ofte litt mer komplisert enn vanlig kjønnslig omgang mellom to personer. Plutselig er det to forskjellige som skal tilfredsstilles som gjerne foretrekker forskjellige ting. I min erfaring blir trekant enklere om man har hatt samleie med en eller begge før, akkurat som med vanlig samleie, hvor man blir kjent med hverandres seksualitet etterhvert. Om du tror det er noe for deg så bør du absolutt prøve det. Jeg har enda ikke hørt om noen som har fått varige mén av å prøve trekant, enten de likte det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #4 Skrevet 27. september 2011 Jeg er jente og har fått kontakt med det par. Vi har planlagt trekant, kjenner jeg grugleder meg litt. Heldigvis er jeg den single , men de har heldigvis god erfaring med det og virker sykt trygge på hverandre. Gleder meg til å prøve jentesex
AnitaB Skrevet 27. september 2011 #5 Skrevet 27. september 2011 Jeg tror at trekant funker best nar det ikke er forhold inne i bildet. Men det kommer jo helt an pa da; selvsikkerhet for eksempel. Hvis ett av menneskene i parforholdet har issues med sjalusi eller selvsikkerhet for eksempel? Huff huff huff Jeg vil si en ting; trekanter funker sjeldent bra forste gang de proves. Neste gang vet du hva du gar til og er bedre forberedt. Hvis du velger a gi det et forsok (helt enig, lever bare en gang!) sa lykke til iallefall! :-) 1
Gjest Linaria Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Typen og jeg vil gjerne prøve det en gang. Han har gjort det før, ikke jeg. Synes det virker spennende, og er klar over at sjalusi kan bli et problem, men nå var det jeg som kom med idéen(selv om han hadde tenkt på det), og begge vil ha med ei annen jente. Får se hva det blir til da... Man må jo finne noen og sånn og jeg er ikke så stressa med å få gjort det, men vil gjøre det om muligheten dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #7 Skrevet 4. oktober 2011 Typen og jeg vil gjerne prøve det en gang. Han har gjort det før, ikke jeg. Synes det virker spennende, og er klar over at sjalusi kan bli et problem, men nå var det jeg som kom med idéen(selv om han hadde tenkt på det), og begge vil ha med ei annen jente. Får se hva det blir til da... Man må jo finne noen og sånn og jeg er ikke så stressa med å få gjort det, men vil gjøre det om muligheten dukker opp. ugh.. anbefaler det ikke! Jeg har hatt trekant med kjæresten min, men det var før vi ble sammen. Tanken av å "dele" han med en annen nå får meg til å bli kvalm. Jeg har mer eller mindre fortrengt trekanten vi hadde.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #8 Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har hatt både 3kant og gruppesex med en eks. Vi var forlovet. Jeg anbefaler det virkelig ikke. Det er veldig stor forskjell på å fantasere om det og det å faktisk utføre det i praksis! Noen ting jeg kan nevne som bivirkninger jeg opplevde etter dette: * Tanken på om han puler rundt og flørter bak min rygg * Tanken på om han fantaserer om en andre jenta i ettertid * At han har sex med henne uten at jeg vet det * At han liker/synes hun er mer sexy/forelsker seg i henne * Det fine jeg og kjæresten delte seksuelt var ikke lenger like hellig eller bare forbeholdt oss to Jeg har hatt 3kant og gruppesex både med kjæresten og mens jeg var singel. Jeg er ikke imot det på noe vis, men det er en vanvittig stor forskjell på hele opplegget om man er singel eller i forhold når man har det. Jeg følte at terskelen for utroskap/flørting osv ble lavere etter de opplevelsene vi hadde. Hvis du er interessert i et langavrig og seriøst forhold og du ser en fremtid med han, så ville jeg ikke blandet inn noen i det dere har. Både meg og kjæresten angret på det etterpå og forholdet røyk for å si det sånn....og han har fortsatt å pule henne etter det. 1
Gjest evo6 Skrevet 5. oktober 2011 #9 Skrevet 5. oktober 2011 vil du ha ett forhold med den du er sammen med,styr unna trekant osv... kommer ikke noe godt ut av det. enkelte ting i livet skal forbli drømmer/fantasier og dette er en av de... 3
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #10 Skrevet 5. oktober 2011 Noen ting jeg kan nevne som bivirkninger jeg opplevde etter dette: * Tanken på om han puler rundt og flørter bak min rygg * Tanken på om han fantaserer om en andre jenta i ettertid * At han har sex med henne uten at jeg vet det * At han liker/synes hun er mer sexy/forelsker seg i henne * Det fine jeg og kjæresten delte seksuelt var ikke lenger like hellig eller bare forbeholdt oss to Det er vel hevet over enhver tvil at du og din X aldri burde ha eksperimentert med andre, du burde kjent på disse følelsene lenge før du gikk med på et slikt opplegg. Trodde du virkelig at teori og praksis var likt? At ditt syn på seksualitet og at det ikke lenger var hellig sier jo egentlig mest om hvor lite ærlig du og din X var ovenfor hverandre og også dere selv. 1
spinnwild Skrevet 5. oktober 2011 #11 Skrevet 5. oktober 2011 Kun som singel. Er for monogam når jeg først er i forhold, selv om tanken tenner. Jeg hadde trekanter med knullekompis og enda en knullevenn (både jente og gutt), funket best for meg da jeg ikke hadde følelser utenom kåtskap for de. Men det ble litt drama mellom de to andre en gang...
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2011 #12 Skrevet 6. oktober 2011 Snodig hvor forskjellig vi tenker- for meg er 3-kant to menn og en kvinne :gjeiper:
spinnwild Skrevet 6. oktober 2011 #13 Skrevet 6. oktober 2011 Snodig hvor forskjellig vi tenker- for meg er 3-kant to menn og en kvinne :gjeiper: En trekant er sex med tre personer, uavhengig av kjønn. For meg er trekant *to kvinner og en mann *to menn og en kvinne *tre kvinner (også 3 menn, men da får jo ikke jeg være med :gjeiper: ) Men det er nok mest "normalt" at man inviterer en ekstra kvinne inn i det intime i et heterofilt forhold av noe slag... 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2011 #14 Skrevet 7. oktober 2011 Det er vel hevet over enhver tvil at du og din X aldri burde ha eksperimentert med andre, du burde kjent på disse følelsene lenge før du gikk med på et slikt opplegg. Trodde du virkelig at teori og praksis var likt? At ditt syn på seksualitet og at det ikke lenger var hellig sier jo egentlig mest om hvor lite ærlig du og din X var ovenfor hverandre og også dere selv. JI motsetning til TS har jeg faktisk ikke etterlyst noen tilbakemelding her! Jeg forteller derfor om egne efaringer rundt opplegget - noe som resulterte i negativ erfaring for min del. Hvis du hadde fått med deg hva jeg skrev "Det er veldig stor forskjell på å fantasere om det og det å faktisk utføre det i praksis!" - så hadde du fått svar på spørsmålet ditt. Nettopp derfor deler jeg egne erfaringer med TS, FORDI: det man på forhånd HAR tenkt eller SETT for seg, kanskje viser seg å BLI annerledes i praksis. Ergo, følelser er situasjonsbetinget, hvis situasjonen forandrer seg til noe annet enn det den i utgangspunktet skulle være -så endrer følelsene seg også! 1
Koe Skrevet 7. oktober 2011 #15 Skrevet 7. oktober 2011 Har prøvd flere mangekanter og alle var spennende erfaringer på forskjellig vis. Synes likevel det er greit å nevne at flere av disse endte med samlivsbrudd (for andre enn meg). Hvis en av partene leter etter en grunn til å slå opp, kan dette gi den perfekte unnskyldning. 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #16 Skrevet 18. oktober 2011 En ekstra mann med i forholdet var veldig positivt for vårt ekteskap. Ikke noe sjalusi, bare myyyyye mer sex, og det trenger man da som dame i de kåte 30-årene. Tanken på sidesprang har vel ikke vært der før, men i alle fall ikke nå. Mye morsomt man kan gjøre med en ekstra mann. Og den som tror at mannen min er passe interessert, tar feil. Også han har gleden av at jeg nå har 2 peniser å leke med. At jeg nå er ein friskere og mer opplagt livsledsager.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2011 #17 Skrevet 18. oktober 2011 Ikke trekant, men har hatt gruppesex med et annet par. Jeg var altså i et (langvarig) forhold, og paret var vårt "nærmeste" vennepar - vi har blant annet barn som går i samme klasse osv. For vår del var det mer enn vellykket, vi hadde fantasert mye om det på forhånd og når det først skjedde overgikk det alle fantasier. Vi gjorde vel det meste tror jeg, både jentesex, partnerbytte og i det hele tatt. Jeg likte synet av mannen min som pulte venninna mi jeg da, og har fantasert mye om det på egenhånd i etterkant. Vi gjentok seansen et par ganger etterpå, men nå er det flere år siden sist. Vi er fremdeles nære venner alle fire, og fniser ofte godt over vår lille hemmelighet:) Når det er sagt, dette er ikke for alle! Om du på forhånd lurer på hvordan du vil reagere og om du ikke stoler 200% på partneren din - dropp det.
Eatme Skrevet 18. november 2011 #18 Skrevet 18. november 2011 (endret) slettet Endret 26. september 2012 av Eatme
Cathrine88 Skrevet 18. november 2011 #19 Skrevet 18. november 2011 Også er jeg litt bifil, så neste offer blir et kvinnfolk. Helt off-topic, men jeg må bare spørre - hvordan i all verden kan man være litt bifil? Høres like sannsynlig ut som det å være litt gravid. 2
Eatme Skrevet 18. november 2011 #20 Skrevet 18. november 2011 (endret) slettet Endret 26. september 2012 av Eatme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå