AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 hvilken er den største norske dateing nettsiden? gjerne en med en litt solid lesbisk/bifil anndel... vil liksom ikke bli medlem av en side hvor det nesten bare er hetrofile, eller en veldig liten side. den kan ikke koste så ekstremt mye. og jeg er ute etter å finne "den rette", så sider med sexuell fokus er utelukket(regner med det er sexuellt frustrerte på de fleste sider, så jeg freaker ikke ut ved sexuelle tilnermelser, bare liker ikke kaste bort tida mi på slikt). jeg vil finne kjærligheten!!!
Swirly Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 sukker.no er vel den største, men er bare beregnet på heterofile.
icecream Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 hvis du er lesbisk/bifil, så er vel gaysir.no den rette siden for deg?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 hvis du er lesbisk/bifil, så er vel gaysir.no den rette siden for deg? på gaysir har jeg veldig åpen profil. men siden jeg har litt spesielle behov under dyna(eller fravær av det for å være helt ærlig) backer jeg alltid ut når jeg begynner å få god kontakt med noen... jeg vil finne en dateingside hvor jeg kan nevne hva jeg trenger/ikke trenger sexuellt(siden det er på det området det alltid skjærer seg for meg) uten at folk kan se hvem jeg er. så kan jeg heller være fullstendig åpen etter at vi(evt) har finne ut at det sexuelle har en sjans til å stemme...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Iflirt? så litt mer sexuellt vinklet ut enn det jeg ønsker, vil finne noen å leve med resten av livet...
icecream Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Kan du ikke bare spesifisere det i profilteksten din på Gaysir da? De som faktisk tar seg tid til å lese profilteksten, og velger å ta kontakt med deg deretter, er jo da sannsynligvis genuine mennesker med gode hensikter?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Kan du ikke bare spesifisere det i profilteksten din på Gaysir da? De som faktisk tar seg tid til å lese profilteksten, og velger å ta kontakt med deg deretter, er jo da sannsynligvis genuine mennesker med gode hensikter? siden jeg er så åpen der at personnr og legejornal omtrent er det eneste jeg har fortalt synes jeg det blir privat, da kunne ligsågodt stått å fortalt om sexuelle preferanser på tv'n....
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #9 Skrevet 28. august 2011 siden jeg er så åpen der at personnr og legejornal omtrent er det eneste jeg har fortalt synes jeg det blir privat, da kunne ligsågodt stått å fortalt om sexuelle preferanser på tv'n.... edit: IKKE har fortalt
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #10 Skrevet 28. august 2011 Jeg tolker det dithen at du har problemer av en eller annen art som kan gjøre et samliv med deg mer utfordrende enn gjennomsnittet. Da tenker jeg at disse overflatiske datingsidene kanskje ikke er plasser hvor du har mest suksess (jeg kan selvfølgelig ta feil, det er mange slags mennesker der). Hva med å lage en god, gammeldags annonse i et ukeblad e.l? En sånn "Kvinne søker kvinne/mann for seriøst forhold...."
Ellekvelle Skrevet 28. august 2011 #11 Skrevet 28. august 2011 Hva med å opprette en ny profil som er mer anonym? 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #12 Skrevet 28. august 2011 Hva med å opprette en ny profil som er mer anonym? takk, da gjorde jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå