Gå til innhold

TV2-aksjonen søndag - Vi redder liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg anbefaler alle å titte på denne linken og huske at det er masse mennesker som er avhengig av innsamlete midler.

Hvis du har lyst til å bruke en time av ditt liv på å bære bøsse og bidra til fellesskapet, så gjør det.

Har du av en eller annen grunn ikke anledning, så ta i hvert fall vel i mot bøssebærerne.

Og alle som får besøk er med i trekningen av fine premier, enten du gir penger eller ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært hjemme skulle jeg stilt opp......

Skrevet

Vet du om BøsseNissene har med seg giro?

Jeg har en lei tendens til å glemme kontanter... veldig fint om jeg kan betale med giro i stedet.

Skrevet

Du kan få gå med bøsse...

Og ja, jeg tror du skal få gi selv om du ikke har cash...

Men vi trenger flere til å bære altså, og du kan gå der du bor.

Skrevet

Hadde jeg hatt tid, hadde jeg uten tvil gjort det!

Har et personlig fohold til redningsselskapet, etter at fetteren min druknet for noen år siden. Tanta mi startet et fond, og ved hjelp av anonyme givere kunne hun bidra med at det ble kjøpt inn en helt ny redningsskøyte i Oslofjorden.

Så der sto hun med champagnen sammen med fru Bondevik :)

Skal uten tvil ha pengene klare. Alt hjelper.

Skrevet

jordbær skal gi den 10.

For da er det lønningsdag :D

For de har vel en konto...?

Skrevet

Bra, Hope - at du har engasjement - selv om så utrolig triste ting måtte til. :cry: ...

Skrevet

Dytter oppover og minner på...

Skrevet

Ja, men det må være lov å være kritisk.

Vi har alle ulike meninger om prioriteringer som må gjøres. Og jeg synes det er bedre med en slik aksjon enn spilleautomatene i hvert fall.

Skrevet

Er enig med deg, men ville likevel legge inn et annet syn på saken. Synes det kan være bra å få mer en bare et syn på en sak.

Skrevet

Pengene ligger klar! :D Min stefar er sjømann og nordlending, så han har fått opplevd mange ganger hvor viktig Redningsselskapets arbeid er. Dessuten så vil jeg ikke miste han på havet. Det holder å bli fratatt en far. :(

Så her blir det gitt, ja! :)

Skrevet

Det var nok litt for lite bøssebærere kan man si... i hvert fall i Oslo vet jeg.

Men du kan fortsatt gi ved å ringe. Du finner telefonnummer inni artikkelen her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...