Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Jeg anbefaler alle å titte på denne linken og huske at det er masse mennesker som er avhengig av innsamlete midler. Hvis du har lyst til å bruke en time av ditt liv på å bære bøsse og bidra til fellesskapet, så gjør det. Har du av en eller annen grunn ikke anledning, så ta i hvert fall vel i mot bøssebærerne. Og alle som får besøk er med i trekningen av fine premier, enten du gir penger eller ikke.
Gjest care Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Jeg skal ta godt i mot bøssebærerne :blunke:
MarianneE Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Hadde jeg vært hjemme skulle jeg stilt opp......
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Vet du om BøsseNissene har med seg giro? Jeg har en lei tendens til å glemme kontanter... veldig fint om jeg kan betale med giro i stedet.
Tusenfryd Skrevet 27. november 2003 Forfatter #6 Skrevet 27. november 2003 Du kan få gå med bøsse... Og ja, jeg tror du skal få gi selv om du ikke har cash... Men vi trenger flere til å bære altså, og du kan gå der du bor.
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2003 #7 Skrevet 28. november 2003 Hadde jeg hatt tid, hadde jeg uten tvil gjort det! Har et personlig fohold til redningsselskapet, etter at fetteren min druknet for noen år siden. Tanta mi startet et fond, og ved hjelp av anonyme givere kunne hun bidra med at det ble kjøpt inn en helt ny redningsskøyte i Oslofjorden. Så der sto hun med champagnen sammen med fru Bondevik Skal uten tvil ha pengene klare. Alt hjelper.
jordbær Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 jordbær skal gi den 10. For da er det lønningsdag :D For de har vel en konto...?
Tusenfryd Skrevet 29. november 2003 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2003 Bra, Hope - at du har engasjement - selv om så utrolig triste ting måtte til. ...
Tusenfryd Skrevet 30. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2003 Dytter oppover og minner på...
Loolaa Skrevet 30. november 2003 #11 Skrevet 30. november 2003 Her er en som er kritisk til innsamlingen
Tusenfryd Skrevet 30. november 2003 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2003 Ja, men det må være lov å være kritisk. Vi har alle ulike meninger om prioriteringer som må gjøres. Og jeg synes det er bedre med en slik aksjon enn spilleautomatene i hvert fall.
Loolaa Skrevet 30. november 2003 #13 Skrevet 30. november 2003 Er enig med deg, men ville likevel legge inn et annet syn på saken. Synes det kan være bra å få mer en bare et syn på en sak.
Saeria Skrevet 30. november 2003 #15 Skrevet 30. november 2003 Pengene ligger klar! :D Min stefar er sjømann og nordlending, så han har fått opplevd mange ganger hvor viktig Redningsselskapets arbeid er. Dessuten så vil jeg ikke miste han på havet. Det holder å bli fratatt en far. Så her blir det gitt, ja!
Tusenfryd Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2003 Det var nok litt for lite bøssebærere kan man si... i hvert fall i Oslo vet jeg. Men du kan fortsatt gi ved å ringe. Du finner telefonnummer inni artikkelen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå