Gå til innhold

Hva heter serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svensk fikse-opp-hagen-program som jeg ikke helt husker hvor har gått, men det er ei svensk, spinkel dame med halvlangt, stritt og mørkt hår som er "hjernen" bak og hovedrolleinnehaversken, ved de oppfiksede stedene som serien tar for seg...hva heter det programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være Värdshusträdgården?

Skrevet (endret)

Takk for forslag. Har sjekket nå og den var det ikke. :)

---

Den serien jeg mener går ut på at "teamet" kommer på besøk til noen som trenger å få fikset opp rundt sitt hus. Om det er hagen generelt, nytt inngangsparti ved hoveddøren eller totalomlegging i hagen...så fikser de det og får et veldig bra resultat hver gang.

Hun pleier å ha på seg utvaskede dongeribukser, en topp og/eller løsthengende skjorte. Virker litt alternativt "rølpete" og kreativ i stilen. *hmm...tenketenke*

Endret av Margareth
Skrevet

Takk for forslag. Har sjekket nå og den var det ikke. :)

---

Den serien jeg mener går ut på at "teamet" kommer på besøk til noen som trenger å få fikset opp rundt sitt hus. Om det er hagen generelt, nytt inngangsparti ved hoveddøren eller totalomlegging i hagen...så fikser de det og får et veldig bra resultat hver gang.

Hun pleier å ha på seg utvaskede dongeribukser, en topp og/eller løsthengende skjorte. Virker litt alternativt "rølpete" og kreativ i stilen. *hmm...tenketenke*

Er det den svenske serien som har gått på NRK i sommer, like etter Dagsrevyen, cirka? De pusser bare opp hager og verandaer og sånt.

Skrevet

Har ikke sett den da den gikk i sommer, men det kan det være, hehe...hvis du sier hva serien heter så skal jeg kunne svare deg på det? Husker du tilfeldigvis navnet?

Skrevet

Har ikke sett den da den gikk i sommer, men det kan det være, hehe...hvis du sier hva serien heter så skal jeg kunne svare deg på det? Husker du tilfeldigvis navnet?

Nei, jeg husker bare at den het noe man ikke umiddelbart forbinder med hageprogram, hvis du skjønner.

Æsj, ikke mye til hjelp jeg heller, ser det ut til :(

Skrevet

På NRK er det noe som heter Grønn Glede.

Skrevet (endret)

*fanfare* Jeg fant det ut. Den het "I sørhellinga"... :biggrin:

Ser desverre ut til at siste episoden er ferdig og at det ikke skal lages mere, desverre.

Takk for innsatsen alle sammen. :dagens-rose:

Endret av Margareth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...