Gjest Dolphina Skrevet 27. november 2003 #1 Del Skrevet 27. november 2003 Hvor lang tid tok det før hunden din var stueren??? Trodde valpen min på 12 uker var så og si ren nå, men i går begynte det med at han bæsjet inne PÅ teppet! Han har aldri bæsjet eller tisset på tepper... Så har det bare gått slag i slag... Benytter hver sjanse han har til å tisse inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Han var egentlig ganske stueren da jeg fikk han. Var rundt 12-13 uker, hadde bare hatt 2 uhell inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Bæsjet har han bare en gang, tisset sluttet han med når han ble 3 mnd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Min tispe var rundt 5 mnd før hun var "ren" Ikke for det, uhell kan jo skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå