Gå til innhold

Til alle damer som har en mann;)

Fremhevede innlegg

Gjest Uvesentlig
Skrevet

Heisan jenter; hender det ofte at mannen din ligger å onanerer ubevisst/bevisst ved siden av deg i senga? Hva synes du om det, er det ekkelt og irriterende el syns du det er opphissende å se på? Hva gjør du med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan jenter; hender det ofte at mannen din ligger å onanerer ubevisst/bevisst ved siden av deg i senga? Hva synes du om det, er det ekkelt og irriterende el syns du det er opphissende å se på? Hva gjør du med det?

Dette tyder på åpenhet fra hans side, han er trygg på deg og deres seksualitet. Stort sett alle onanerer selv om de er i et fast og stabilt forhold, kvinner og menn. Så hvorfor ikke gjøre det sammen? Det er nydelig å se partneren onanere, å se at han har det godt.

Skrevet

Kan være som del av det at vi elsker, at han avslutter alle gangene han kommer med nok en "kommer" ved at han gjør det mens han ligger ved siden av.

Men heldigvis aldri bare plutselig, uten at jeg vet om det....da ville jeg ha følt det nedrig og ille.

Skrevet

Ja, det pleier av og til å skje. Og det er sjeldent at jeg klarer å holde fingra av fatet da! Men jeg må si at det er jeg som pleier å onanere mest når vi er i samme rom/ligger i samme seng for å sove. :sjenert:

Gjest Katten.
Skrevet

Skjer ofte her i gården, enten som en del av akten eller noe jeg bruker som sovemedisin om hun alt sover.

Skrevet

Ja, det skjer av og til her. Ser ikke på det som noe problem, men synes ikke det tennende heller (om han gjør det er det ofte fordi jeg ikke er i humør fra før av).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...