Gå til innhold

Noen som husker denne serien fra 90-tallet

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jeg husker en serie eller muligens en film som gikk på begynnelsen av 90-tallet en gang. Den var fra Nord-Norge, og var kjempeskummel. Husker det var mye bratte fjell, og en jente som var helt psycho. Syns jeg husker at hun kidnappet noen barn også. Noen som husker hva denne serien/filmen heter? Skulle gjerne sett den igjen.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Må bare legge til at den gikk på NRK :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Malstrøm eller Nattseileren..?

Bra forslag, men er ikke noen av de. Jeg mener den het noe med Troll.. trollfolket eller trollnatt. Men husker ikke. Husker bare hun gale dama som kidnappeet noen barn, også tror jeg hun gikk rundt med noen dokker hele tida. Tror hun drepte barn også.

Skrevet

jeg aner ikke hvilken tv-serie det er, men den høres heftig ut :fnise:

må følge med i tilfelle du får korrekt svar.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på hvilken serie dette er ... følger med !

Skrevet

Var det der noen (John Eikemo?) sa "Ørna tek ikje born" eller noe sånt? :ler:

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Var det der noen (John Eikemo?) sa "Ørna tek ikje born" eller noe sånt? :ler:

Høres kjent ut det ja! Det var visst en svensk/norsk produksjon dette her, Thomas Von Brömsen var også med. Hadde vært så gøy om denne kunne bli sendt på nytt. Husker jeg hadde mareritt etter å ha sett på den serien.

Skrevet

Tror jeg så den en gang på nrk1 for kanskje ett år siden..

Om det er den jeg tenker på.. aner ikke hva den heter..

Men var noe sånn ''ørnen tek ikkje unga''... husker det, for det heter den ene cden til klovner i kamp og x)

Men den var skikkkelig ekkel/skummel... men bra egentlig..

Skrevet

Høres kjent ut det ja! Det var visst en svensk/norsk produksjon dette her, Thomas Von Brömsen var også med. Hadde vært så gøy om denne kunne bli sendt på nytt. Husker jeg hadde mareritt etter å ha sett på den serien.

Hehe, sorry, men nå fniser jeg litt her jeg sitter, denne serien høres jo helt grusom ut, og du forteller at du fikk mareritt, også "så den hadde det vært moro å se igjen" :ler::)

Skrevet

Uttrykket ørna tek ikkje unga kommer fra filmen En håndfull tid (1989) :)

Skrevet

Var Marerittet ja... Dritskummel...

Alle barna på skolen var borte, det var bare en kasettspiller som gikk og gikk så det hørtes ut som om de sang...

Skrevet

Var det ikkje " Blåmann, blåmann bukken min" som blei spelt på den skulen?

Syns fortsatt den songen er ekkel..... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...