Maria M Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Er det noen her som har erfaring med å skjøpe bilett fra Travellink eller Expedia ????? Kune være greit med et par råd....
Gjest Badabing Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Er det noen her som har erfaring med å skjøpe bilett fra Travellink eller Expedia ????? Kune være greit med et par råd.... Jeg har kjøpt fra begge plasser flere ganger, og har aldri hatt noe problem med noen av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Er det noen her som har erfaring med å skjøpe bilett fra Travellink eller Expedia ????? Kune være greit med et par råd.... Jeg pleier å bruke slike selskaper bare til å sammenligne priser. Foretrekker å kjøpe flybilletter direkte fra flyselskapene. Disse reiseselskapene kan være vanskelige å få tak i om noe går galt. Det har vært noen artikler i Aftenposten om dårlig kundeservice, salg av billetter til avganger som ikke eksisterer, kunder som ikke får beskjed når avgangen kanselleres etc. De har også ofte lokkepriser som ser fine ut helt til du skal betale reisen og det dukker opp stygge gebyrer...
My_Lady Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jeg har kjøpt billetter fra expedia flere ganger, aldri hatt noe problem.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Problemet oppstår gjerne hvis noe blir endret så du må ha tak i selskapet. Flere av disse selskapene har begrenset kapasitet på telefon. Og enda verre på mail. Flere av selskapene har samme eier og opererer på samme måte. Det kan ta uker å få svar på en mail, og så kommer det bare en automatisk generert en som ikke svarer på det du spurte om i det hele tatt. Er det kun flybillett du skal ha er det sjelden noen grunn til å bruke noe annet enn flyselskapet direkte.
Maria M Skrevet 28. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2011 Problemet oppstår gjerne hvis noe blir endret så du må ha tak i selskapet. Flere av disse selskapene har begrenset kapasitet på telefon. Og enda verre på mail. Flere av selskapene har samme eier og opererer på samme måte. Det kan ta uker å få svar på en mail, og så kommer det bare en automatisk generert en som ikke svarer på det du spurte om i det hele tatt. Er det kun flybillett du skal ha er det sjelden noen grunn til å bruke noe annet enn flyselskapet direkte. Har selv dårlig erfaring med ebookers fra i fjor vinter. Jeg skulle til Egypt, og flyet mitt ble kanselert noen dager før avreise pga port forbudet i Egypt. Jeg ble vissnok ringt opp av dem, og vikk besjed.....men det var ikke så lett å få tak i dem pga tlf. Og det tokk også dager før jeg fikk svar på mail. Fant også ut av ebookers hold seg til i Sverige. Det er derfor jeg er litt skeptisk på å skjøpe bilett fra slike seleskaper.
Gjest Badabing Skrevet 28. august 2011 #7 Skrevet 28. august 2011 Man kan sikkert ha uflaks. Jeg har hatt god erfaring med ebookers også. Men det er jo som en annen sier, det er ikke så enkelt å få hjelp om man først skulle ha uflaks. Bare alltid ha en god reiseforsikring, så ordner det meste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå