Gå til innhold

Finner du plassen din selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at i mange teatre og konsertarenaer står det ansatte som forklarer folk hvor de skal sitte. Jeg har også lagt merke til at veldig mange går rett bort til disse, som peker og forklarer. Så kikker tilskuerne usikkert opp på tribunen før de til slutt våger seg oppover på leting etter plassen. Hvorfor er det så vanskelig for folk å finne rad 10, plass 5? Ett sted jeg var på konsert ble det lang kø ved inngangen, fordi det faktisk sto ansatte der og stoppet hver enkelt, tok billetten deres, og kom med en lang forklaring på hvor de skulle sitte. Det var lang tid til konserten skulle starte, og gooood tid til å finne plassene selv. Hva er greia? Jeg vet hvor jeg skal sitte på forhånd, da jeg pleier å legge litt tanke i hvor det er best å sitte. På kino ser jeg folk sjekke hvor de skal sitte, så går de og setter seg et helt annet sted. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å sitte ytterst på raden, eller ved midtgangen. Ulempen er at jeg da må vente med å sette meg til forestillingen skal begynne, og gjerne noen minutter over tiden, hvis jeg skal unngå å måtte reise meg 20 ganger. Siden de som har plasser midt i, alltid kommer i siste liten eller for sent. Hvis jeg en sjelden gang har plasser midt i, så tenker jeg oi, da må jeg være tidlig ute. Er jeg den eneste? Virker ikke som folk har snøring på hvor de har plasser før de står i teatret. :)

Synes ikke folk det er pinlig å klatre over andre i mørket etter at forestillingen har begynt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...