AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #1 Skrevet 28. august 2011 Jeg har gått opp 1 kg siden i går morges!! jeg spiste ikke snop i går men hadde 2 grove baguetter og litt mer knekkebrød en vanlig, drakk masse masse vann og det skulle utgjør en hel kg? altså jeg spiste det jeg skrev utenom det jeg spiser som gjør at jeg går ned i vekt..
Gjest Varpunen Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 dette er grunnen til at det er lurt med en fast veiedag i uka. Vekten kan variere så mye på en dag.
Wiggins Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Jeg har gått opp 1 kg siden i går morges!! jeg spiste ikke snop i går men hadde 2 grove baguetter og litt mer knekkebrød en vanlig, drakk masse masse vann og det skulle utgjør en hel kg? altså jeg spiste det jeg skrev utenom det jeg spiser som gjør at jeg går ned i vekt.. Du varierer alltids litt fra dag til dag. Det kommer an på hvor mye vann du har i kroppen, som blant annet har sammenheng med hvor mye salt du får i deg, og for kvinner varierer det også med hvor i menstruasjonssyklusen de er.
Honeydew Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Jepp, bare til å slappe av, det betyr ikke at du har blitt en kilo "tjukkere" For å gå opp 1 kg fettvev må du ha et overskudd på 7000 kcal, og det tror jeg neppe du klarer på en dag, haha! Det tilsvarer 7 200-grams sjokoladeplater... Så som Varpunen sier, mye bedre å veie seg en gang i uken!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Jeg varierer mellom 58 og 62 kg hver dag, noe jeg har gjort i mange år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå