Gå til innhold

TV julekalderene! Hvem skal du se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NRK viser i år "Skomakergata"

TV2 viser i år "The Julekalender"

TVNOrge viser i år "Nissene på låven"

Jeg må prøve og få med meg alle tre.

Hvem skal du se?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke jeg skal se?

Kommer an på sendetidpsunktene, men Nissene på Låven er prioritert.

Skomakergata er vel barne-tv tidspunkt, og seriøst begynner jeg å føle at den er litt vel klissete... men vi får vel se, man lar seg lett rive med når det først setter i gang!

Skrevet

Vi har akkurat ett gjennom alle episodene av Nissene på Låven på DVD nå, så det er ingen krise om jeg ikke får med meg det denne julen. Kan også se dem på DVD underveis. Det samme med Skomakergata. Har kjøpt serien på DVD og kan kikke på de episodene jeg ikke får med meg...

The Julekalender har jeg lyst til å se...så det blir nok til det.

Skrevet

Nissene på låven OG The Julekalender.

The Julekalender prioriteres, rett og slett fordi det er noen år siden sist.

Skomakergata har jeg vel aldri likt tror jeg...

Skrevet

Kommer til å se Skomakergata sammen med ungene. Når de er i seng blir det The Julekalender på TV2. Vet ikke om det blir så mye Nissene på låven, kan jo ikke sitte hele kvelden å glo på tv :o .

Skrevet

Skomakergata og kanskje Nissene på låven(har den på DVD)!Espen Eckbo er kul..

Skrevet

Skal nok se "Nissene På Låven" selv om vi har den på DVD. Blir julestemning av sånt.

"The Julekalender" på jeg kanskje også se litt av, for jeg har ikke sett det siden første jula det gikk på TV2... men jeg vet ikke om jeg kommer til å følge med så veldig.

Skrevet

Nissene på låven gidder jeg ikke å se. Synes den er tragisk. Skomakergata derimot, det er en ordentlig perle. Får nok med oss noen episoder av The Julekalender også, det e' bærre lækkert... :ler:

Skrevet

Skomakergata, sammen med lillegutt.

Hadde nok ikke sett den om jeg ikke hadde barn, men nå gleder jeg meg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å se på Skomakergata og The Julekalender..

Skrevet

Definitivt "The Julekalender"!!

Nissene på låven faller bare ikke heeeelt i smak, ikke dårlig, men ikke nødvendig heller, for min del.

Og Jul i skomakergata syntes jeg var kjeeempekoselig helt til jeg hørte litt for mange versoner av denne serien med hint om gamle menn som lokker småbarn til seg med godterier, gode filmer og annet "koselig".... :o

Det ødela liksom hele "koseligheten" med skomakergata for min del, klarer ikke lenger se på skomakern som noe annet en en gammel mann som lurer til seg barn med godteri, og DET er jo ikke noe koselig!!! :o :x :lol:

Skrevet
NRK viser i år "Skomakergata"

TV2 viser i år "The Julekalender"

TVNOrge viser i år "Nissene på låven"

Jeg må prøve og få med meg alle tre.

Hvem skal du se?

Håper ikke de går samtidig, for jeg har lyst til å se alle.

Skrevet

Skomakergata og The julekalender går klokka seks begge to.

Skrevet

Tror the julekalender går halv åtte - kanskje det er reprise klokken seks!

Skrevet
Skomakergata har jeg vel aldri likt tror jeg...

:o

Kødder du?????

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mulig og ikke like Skomakergata :o

Hjemme hos oss blir det Skomaker gata med mini'en og nissene på låven.

"the julekalender" vet jeg lite om- kan noen informere litt mer om den

Skrevet

Skal se skomakergata, vel!! De to andre seriene kan skylles ned i do :kvalm:

Skrevet
Skal se skomakergata' date=' vel!! De to andre seriene kan skylles ned i do :kvalm:[/quote']

Helt enig.

Blir vel til at jeg glor litt Skomakergata sammen med Tassen, men kan ikke love at jeg gidder å se alle 24... :ler:

Skrevet

Skomakergata er førsteprioritet!!!!! :nisse:

Tror ikke jeg gidder å se nissene på låven en gang til, tror det holdt å se den en gang. Den var jo morsom og alt sånn, men blir nok ikke like morsom andre gangen.

The julekalender har jeg sett to ganger nå, så det er ikke så viktig å se den om igjen. Møtte trekløveret i fjor på et julebord, og da lovet jeg å se serien om den kom igjen...Men en hvit løgn skader nok ikke!!! :ler::engel:

Nei, skomakergata er den optimale julekalenderen, så den skal vi se! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...