Gå til innhold

Ville jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en gutt på 20 år.. Har alltid vært opptatt av sex og utforske det..

Nettopp kommet ut av et forhold på 3 år. Var i lag med ei jenta som ikke var noe spesielt sex fiksert, så ble lite sex og lite utforskning.

Ut ifra det jeg har opplevd og føler, så er jenter ikke så interesert i sex generelt sett.. Tar nok feil, men føler at flertallet er negativ til sex.

Skulle ønske jeg hadde hatt ei dama som var litt mer interessert i sex enn hva henne jeg var i lag med..

Mvh FunKid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hva ønsker du egentlig med dette innlegget ditt?

Gjest Katten.
Skrevet

Alle jenter kan være ville, det handler bare om å trykke på de rette knappene.

Skrevet

Joda, men jeg tenker på jenter som er litt ville.. Som ikke trenger å bli trykket på.. Feks de fleste gutter er jo kjent før å være kåte.. Dere skjønner vel hva jeg mener ?

Skrevet

Kg er ikke en datingside og du bør antakeligvis gå og legge deg nå.

I morgen kan du fortsette å skrive innlegg her på dette forumet hvis du føler du har noe nyttig å tilføye i denne tråden.

• Liker 3
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg kan svare!

Selvfølgelig finnes det ville jenter der ute og her inne forsåvidt.

Men husk at ofte kan de ville jentene være dem som har ligget rundt mest også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg kan svare!

Selvfølgelig finnes det ville jenter der ute og her inne forsåvidt.

Men husk at ofte kan de ville jentene være dem som har ligget rundt mest også.

Det aller verste er risikoen for å bli smittet med diverse kjønnssykdommer :spy:

Jeg hadde ikke tatt i et billig kvinnfolk med en ildtang!

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det aller verste er risikoen for å bli smittet med diverse kjønnssykdommer :spy:

Jeg hadde ikke tatt i et billig kvinnfolk med en ildtang!

Jeg tror store gutter vet at det fins kjønnssykdommer selv om han ikke vet at det fins ville jenter. Og så skal man ikke være for kjapp med å kalle ei jente billig. Hvis jenta nekter å bruke kondom er hun bare stokk dum, og fortjener å bli kasta på dør snarest.

Jeg vet heller egentlig ikke hva du spørr om men jeg kan prøve å gi et litt mer omfattende svar!

Hvis du bruker begrepet "ville" som en betegning på jenter som er eelsker sex, så finnes det så absolutt "ville" jenter der ute. Det fins ville, dumme jenter (som nevnt) og det fins ville, smaarte jenter. Man kan trygt si at jeg og mine jenter er ville jenter. Det betyr ikke at vi ikke er ansvarlige jenter.

Den enkleste måten å finne oss på er å dra på utesteder der de spiller bra musikk, for eksempel.

Vi er som regel de som danser mest, ler høyest og vimser mest rundt og deler flest ord med mest mulig forskjellige mennesker. Men også de som klasker flest hender og gir de skumleste GTFO blikkene.

Og det som gjør oss våtezt i truza er når gutter viser interesse på en spontan måte, som samtidig viser guttens sosiale intellekt. (sjelden sak..) Det er ukult når gutter trer frem, hilser og blir stående og forvente at jeg skal ta samtalen videre.(skjer heele tiden) Gutter som interesserer seg i meg fordi jeg virker som en spennende person er mye mer attraktivt enn gutter som går rett på sak og oser ut med overfladiske komplementer.

nå bruker jeg "oss" og "jeg" som virkemiddel for at jeg ikke skal sette jenter i en bås, alle jenter er forskjellige! vet ikke om du fikk noe ut av dette, men nå vet du at vi fins iallefall!

lykke til (:

Endret av retardarling
Skrevet

Gutter som interesserer seg i meg fordi jeg virker som en spennende person er mye mer attraktivt enn gutter som går rett på sak og oser ut med overfladiske komplementer.

Dette er bare fri fantasi inni ditt hode; fordi at en ukjent gutt/mann som aldri har pratet med deg før, nødvendigvis ikke kan vite noe som helst om du er en spennende person eller ikke.

Det eneste man kan vite da er hvordan du ser ut. Med andre ord; rent overfladiske verdier.

Skrevet

Så...om du er "vill" i senga, så er du også et billig ludder?

Vi beskrive meg selv som en med stor apetitt på sex, og jeg har prøvd mye forskjellig, men det er jo med samboeren min. Ma kan jo faktisk være både promiskuøs og passiv i sengen. Hvorvidt du er lett på tråden eller ikke har ingenting med prestasjonen din mellom laknene å gjøre

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten din (og andre jenter du har møtt) var/er ikke særlig interessert i å ha sex med deg. Kanskje du skal ta litt selvkritikk og ikke legge hele skylden på dem?

Skrevet

Dette er bare fri fantasi inni ditt hode; fordi at en ukjent gutt/mann som aldri har pratet med deg før, nødvendigvis ikke kan vite noe som helst om du er en spennende person eller ikke.

Det eneste man kan vite da er hvordan du ser ut. Med andre ord; rent overfladiske verdier.

haha, det vet jeg godt ;) du er veldig flink til å komme med usaklige kveruleringer du!

det jeg snakker om her er hva gutten er smart nok til å uttrykke. hvis det sier deg noe.

Skrevet

haha, det vet jeg godt ;) du er veldig flink til å komme med usaklige kveruleringer du!

det jeg snakker om her er hva gutten er smart nok til å uttrykke. hvis det sier deg noe.

Peke på interessante poenger, heter det ;)

Og et annet interessant poeng er da at det lønner seg å juge og overdrive. Ettersom han altså skal vise deg at du er en interessant person for ham; noe som han umulig kan vite på det tidspunktet :smoke:

Trist at det er sånn. Ærlighet varer lengst fordi den blir så lite brukt.

Skrevet

Jeg tror du må være den dummeste personen på dette forumet :P

Jeg prøver å forklare gutten hvordan han kan gå frem/finne de ville jentene han leter etter, du drar poenget helt ut av sammenheng. men jeg skal faenmeg forklare fordetom, slik at du kan sitte og føle deg skikkelig dum etterpå! :D

nå skal du høre kjære;

i dette utsnittet som du synes er så "interessant" sier jeg; "Gutter som interesserer seg i meg fordi jeg virker som en spennende person er mye mer attraktivt enn gutter som går rett på sak og oser ut med overfladiske komplementer."

her har jeg altså bevisst brukt ordet virker, som et virkemiddel for å understreke at denne personen ikke kjenner meg. det vil altså si at gutten har fått et inntrykk av meg, og det, kjære deg, får man bare av å se på kroppspråk, øynene, talemåte, håndtrykk, utstrålig, og for noen heldige mennesker som klarer å fange det opp; aura.

og hvis en gutt kommer til meg og sier "hei, kul t-skjorte, jeg er også stor fan av lou reed. var du på norwegian wood i 2006 kanskje?" istedenfor "hallazøtaa, jæla fine stylter du haar, skulle likt å presse kølla mellom de tojaaa" så har han litt større sjangs for å få seg noe ;)

så enkelt var det! jeg er vant til å kunne skrive sånne poeng i korte og konkrete setninger istedenfor å gå i dybden, da de fleste oppegående mennesker faktisk klarer å forstå ting selv om det er skrevet i et kortere format. håper du skjønner at du ikke kommer langt med å diskutere poengene mine.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg tror du må være den dummeste personen på dette forumet :P

Jeg prøver å forklare gutten hvordan han kan gå frem/finne de ville jentene han leter etter, du drar poenget helt ut av sammenheng. men jeg skal faenmeg forklare fordetom, slik at du kan sitte og føle deg skikkelig dum etterpå! :D

nå skal du høre kjære;

i dette utsnittet som du synes er så "interessant" sier jeg; "Gutter som interesserer seg i meg fordi jeg virker som en spennende person er mye mer attraktivt enn gutter som går rett på sak og oser ut med overfladiske komplementer."

her har jeg altså bevisst brukt ordet virker, som et virkemiddel for å understreke at denne personen ikke kjenner meg. det vil altså si at gutten har fått et inntrykk av meg, og det, kjære deg, får man bare av å se på kroppspråk, øynene, talemåte, håndtrykk, utstrålig, og for noen heldige mennesker som klarer å fange det opp; aura.

og hvis en gutt kommer til meg og sier "hei, kul t-skjorte, jeg er også stor fan av lou reed. var du på norwegian wood i 2006 kanskje?" istedenfor "hallazøtaa, jæla fine stylter du haar, skulle likt å presse kølla mellom de tojaaa" så har han litt større sjangs for å få seg noe ;)

så enkelt var det! jeg er vant til å kunne skrive sånne poeng i korte og konkrete setninger istedenfor å gå i dybden, da de fleste oppegående mennesker faktisk klarer å forstå ting selv om det er skrevet i et kortere format. håper du skjønner at du ikke kommer langt med å diskutere poengene mine.

Jadda jadda, men jeg peker på sidepoenger her som interesserer meg :smoke:

Og skulle man være litt ærlig så burde man jo da si; Du ser jaggu interessant ut! ;):ler:

Ettersom det er det førsteinntrykket dreier seg om.

Men jeg vet faktisk at det heller lønner seg å smøre tykt på brødskiva. Hvis man vil bli mett :smoke: hehe

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...