AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Har en Nea fra Lelo, men den er for liten rett og slett; den bare glipper, får ikke ordentlig tak på den... Så da er det på tide å kjøpe ny. Står mellom disse to: http://www.rosakanin.no/for-henne/klitoris-stimulator/layaspot-sort.html http://www.rosakanin.no/for-henne/klitoris-stimulator/bi-courios.html Hvem ville du valgt?
muesli Skrevet 28. august 2011 #2 Skrevet 28. august 2011 Kan ikkje sei kva eg hadde valgt, men har hatt Layaspot. Den tok nett kvelden (R.I.P.) etter 5 ÅR med "hardt" bruk =) Så den holder vertfall ganske lenge Når det er sagt, så har eg nett bestilt meg Nea, blei litt bekymra her no 1
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Layaspot funker ikke for meg! Største bomkjøpet ever :gjeiper: 1
Gjest Elise Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 For min del finnes ikke tvil: Laya Spot! Helt klart.. 1
Gjest Xpert Skrevet 3. september 2011 #7 Skrevet 3. september 2011 (endret) Av de to alternativene vil jeg anbefale Layaspot. Bortsett fra at Bi-Curious er oppladbar, så er Layaspot overlegen på alle andre områder. LELO sine klitorisvibratorer er forøvrig blant de svakeste på markedet. De ser bra ut, men de orker ingenting som helst. Ikke verdt prisen, kort og godt. Endret 3. september 2011 av Bond
Gjest Bond Skrevet 3. september 2011 #8 Skrevet 3. september 2011 Tråden ryddet for reklame Bond, mod
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #9 Skrevet 5. september 2011 (endret) Takk for tipset gjest Xpert. Da blir det nok en Laya Spot! LELO klitoris vibrator kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen nei. Endret 5. september 2011 av Bond
Gjest Bond Skrevet 5. september 2011 #10 Skrevet 5. september 2011 Tråden ryddet for avsporinger - ved spørsmål om moderering kan det tas å PM eller eventuelt på R&R Bond,mod
Gjest meg23 Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 Min vennine har layaspot fra før mens jeg kjøpte bcourious for noen mnd siden. Hun var ikke fornøyd med den. For svak og ikke så hendig under bruk. Min er jeg superfornøyd med. Lett og bruke, deilige vibreringer og så har den et kult design. Har lest flere innlegg om at layaspot er for svak, men vi er forskjellige så kan godt hende at layaspot passer best for deg. Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå