Gå til innhold

Hvilken klitorivibrator

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikkje sei kva eg hadde valgt, men har hatt Layaspot.

Den tok nett kvelden (R.I.P.) etter 5 ÅR med "hardt" bruk =) Så den holder vertfall ganske lenge :P

Når det er sagt, så har eg nett bestilt meg Nea, blei litt bekymra her no :fnise:

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Layaspot funker ikke for meg! Største bomkjøpet ever :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Ingen som har prøvd begge?

Skrevet

*dytt*

Skrevet (endret)

Av de to alternativene vil jeg anbefale Layaspot.

Bortsett fra at Bi-Curious er oppladbar, så er Layaspot overlegen på alle andre områder.

LELO sine klitorisvibratorer er forøvrig blant de svakeste på markedet. De ser bra ut, men de orker ingenting som helst. Ikke verdt prisen, kort og godt.

Endret av Bond
Skrevet (endret)

Takk for tipset gjest Xpert. Da blir det nok en Laya Spot! LELO klitoris vibrator kommer jeg nok ikke til å kjøpe igjen nei.

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger - ved spørsmål om moderering kan det tas å PM eller eventuelt på R&R

Bond,mod

Skrevet

Min vennine har layaspot fra før mens jeg kjøpte bcourious for noen mnd siden. Hun var ikke fornøyd med den. For svak og ikke så hendig under bruk. Min er jeg superfornøyd med. Lett og bruke, deilige vibreringer og så har den et kult design. Har lest flere innlegg om at layaspot er for svak, men vi er forskjellige så kan godt hende at layaspot passer best for deg. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...