AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Jeg har lyst å kjøpe fargelinser. Er nærsynt, så må ha med styrke. Noen som vet noen greie nettsider å bestille fra? Og bør jeg gå for grønne eller blå. Har blågrå fra før, men vil ha sterkere farge, for mer intenst blikk. Hva sier dere? Er brunette om det spiller noe rolle.
Lilandry Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Brunt hår og blå øyner er vakkert synst jeg! fargedelinser.no har et stort utvalg. illusion.no har også noen!
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Blå. Grønne øyne er finest på de som har naturlig grønne øyne. Superkul.no har helt greie linser. Bestilt derfra selv.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 Brunt hår og blå øyner er vakkert synst jeg! fargedelinser.no har et stort utvalg. illusion.no har også noen! Endte opp med å bestille fra fargedelinser.no. Veldig stort utvalg! Takk for tipset:) Jeg bestilte mørke knall blå (muligens de ser litt unaturlige ut, men tar sjansen) og brune. Har alltid vært nysgjerrig på om jeg kler brune øyne, siden jeg er ganske mørk ellers. Så da håper jeg de dumper i postkassen min i løpet av uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå