Gå til innhold

Sex/Kropp er en salgs-, byttevare

Anbefalte innlegg

Gjest BesserWisser
Skrevet

Ærlige svar nå, gjem (dobbelt)moralen i skuffen og snakk rett fra levra.

Følgende tre påstander bør kvinner gi sin tilslutning til, uten dveling.

1. Kvinner er premissgivere når det handler om sex i parforhold. Hvor, hvordan, hvor ofte. Dersom en mann tilpasser seg/føyer seg (slik de fleste gjør) er det å betrakte som at han viser respekt og det skulle bare mangle. Dersom en kvinne må gjøre det samme kan det betraktes som undertrykking/utnytting eller overgrep.

2. Kvinner er groupies i den forstand at kjendiser (innen kultur, idrett, TV, økonomi eller annen makt) fremkaller sexlyst. Så lenge det er "rett" kjendis er det fritt fram.

3. Kvinners terskel for å ha sex med en "hvilken som helst" synker proposjonalt med størrelsen på pengebeløpet hun vil motta når det hele er unnagjort.

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

1. sant med modifikasjoner

2. sant

3. sant

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg synes alt var tull, men da snakker jeg kun ut fra meg selv og mitt syn på sex.

Skrevet

1. Sant

2. Sant

3. Sant

Gjest gnækvåg
Skrevet

1. Kvinner er premissgivere når det handler om sex i parforhold.

Hvor, hvordan, hvor ofte. Dersom en mann tilpasser seg/føyer seg (slik de fleste gjør) er det å betrakte som at han viser respekt og det skulle bare mangle. Dersom en kvinne må gjøre det samme kan det betraktes som undertrykking/utnytting eller overgrep.

2. Kvinner er groupies i den forstand at kjendiser (innen kultur, idrett, TV, økonomi eller annen makt) fremkaller sexlyst. Så lenge det er "rett" kjendis er det fritt fram.

3. Kvinners terskel for å ha sex med en "hvilken som helst" synker proposjonalt med størrelsen på pengebeløpet hun vil motta når det hele er unnagjort.

1: Selv i heterofile parforhold er ikke dette alltid tilfelle.

2: Menn også, men kvinner dominerer kanskje denne statistikken?

3: Det er helt individuellt, men de fleste prostituerte er kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...