Gjest BesserWisser Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Ærlige svar nå, gjem (dobbelt)moralen i skuffen og snakk rett fra levra. Følgende tre påstander bør kvinner gi sin tilslutning til, uten dveling. 1. Kvinner er premissgivere når det handler om sex i parforhold. Hvor, hvordan, hvor ofte. Dersom en mann tilpasser seg/føyer seg (slik de fleste gjør) er det å betrakte som at han viser respekt og det skulle bare mangle. Dersom en kvinne må gjøre det samme kan det betraktes som undertrykking/utnytting eller overgrep. 2. Kvinner er groupies i den forstand at kjendiser (innen kultur, idrett, TV, økonomi eller annen makt) fremkaller sexlyst. Så lenge det er "rett" kjendis er det fritt fram. 3. Kvinners terskel for å ha sex med en "hvilken som helst" synker proposjonalt med størrelsen på pengebeløpet hun vil motta når det hele er unnagjort.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 1. sant med modifikasjoner 2. sant 3. sant
Gjest Purple Haze Skrevet 28. august 2011 #3 Skrevet 28. august 2011 Jeg synes alt var tull, men da snakker jeg kun ut fra meg selv og mitt syn på sex.
Gjest gnækvåg Skrevet 28. august 2011 #5 Skrevet 28. august 2011 1. Kvinner er premissgivere når det handler om sex i parforhold. Hvor, hvordan, hvor ofte. Dersom en mann tilpasser seg/føyer seg (slik de fleste gjør) er det å betrakte som at han viser respekt og det skulle bare mangle. Dersom en kvinne må gjøre det samme kan det betraktes som undertrykking/utnytting eller overgrep. 2. Kvinner er groupies i den forstand at kjendiser (innen kultur, idrett, TV, økonomi eller annen makt) fremkaller sexlyst. Så lenge det er "rett" kjendis er det fritt fram. 3. Kvinners terskel for å ha sex med en "hvilken som helst" synker proposjonalt med størrelsen på pengebeløpet hun vil motta når det hele er unnagjort. 1: Selv i heterofile parforhold er ikke dette alltid tilfelle. 2: Menn også, men kvinner dominerer kanskje denne statistikken? 3: Det er helt individuellt, men de fleste prostituerte er kvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå