mikkeline123 Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Jeg og tre venninner skal i november-desember ta oss en london-tur! Vi er alle rundt 18 år, og har derfor ikke så mye erfaring med å reise alene. Så, er det noen av dere som har tips og anbefalinger om billige hotell/motell i London? Vi vil prøve å gjøre turen så billig som mulig... Andre tips om hva som er verdt å se og oppleve i London tas imot med stor takk
NøveNøve Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Eg og bror min var der i juni/juli og me budde på keystone hostel ved krings cross. Ganske greit hostel og veldig greie prisar. Det er eit backpacker hostel, så mange unge mennesker der. I tillegg er frokost inkludert, alltid ein vinnar. :o) Me bestilte via hostelworld.com. Og dersom de får dekan oysterkort er det jo easy peasy å reise rundt omkring med tube og buss. Av ting å finne på er det jo eit hav å velge mellom. Personleg har eg lagt ein elsk på Neil's Yard og the tea house ved covent garden. I tillegg vil eg anbefale London Dungeon. Og ellers er det jo mykje sightseeing å finne på. Kva med musikal? We will rock you er jo eit must å sjå, og så begynner det jo ein ny musikal: Rock of ages. Sjølvsagt berre om de er interessert i musikk då Men sidan de er ein jentegjeng på tur: kva med Naked boys singing? ;o) Det er jo ein anna tråd her, Den store London tråden, som tar for seg ganske mykje.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Easy Hotel er vel det billigste man får i London og samtidig eget bad. Knøttsmå bøttekottrom, men ellers helt greit. Og veldig lave priser.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #4 Skrevet 28. august 2011 Hotel Ashley ved Paddington var grisebillig. 2 stjerners, rundstykker til frokost og det var det og greit sentralt. 1 min til tbanen og så 5-6 stop til sentrum sentrum.
else_mor Skrevet 28. august 2011 #6 Skrevet 28. august 2011 Hei Her finner du gode tips om rimelige hoteller i London osv... God tur
Ethereal Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 http://www.kfukhjemmet.org.uk/ Jeg har en kamerat som jobbet der i et år, og han syns det var helt fantastisk! Tror det er veldig trygt og greit for unge mennesker som ikke er så reisevandte. Kan anbefalle det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå