Gå til innhold

Jentetur til London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og tre venninner skal i november-desember ta oss en london-tur! Vi er alle rundt 18 år, og har derfor ikke så mye erfaring med å reise alene.

Så, er det noen av dere som har tips og anbefalinger om billige hotell/motell i London? :) Vi vil prøve å gjøre turen så billig som mulig...

Andre tips om hva som er verdt å se og oppleve i London tas imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og bror min var der i juni/juli og me budde på keystone hostel ved krings cross. Ganske greit hostel og veldig greie prisar. Det er eit backpacker hostel, så mange unge mennesker der. I tillegg er frokost inkludert, alltid ein vinnar. :o) Me bestilte via hostelworld.com. Og dersom de får dekan oysterkort er det jo easy peasy å reise rundt omkring med tube og buss.

Av ting å finne på er det jo eit hav å velge mellom. Personleg har eg lagt ein elsk på Neil's Yard og the tea house ved covent garden. I tillegg vil eg anbefale London Dungeon. Og ellers er det jo mykje sightseeing å finne på. Kva med musikal? We will rock you er jo eit must å sjå, og så begynner det jo ein ny musikal: Rock of ages. Sjølvsagt berre om de er interessert i musikk då :P Men sidan de er ein jentegjeng på tur: kva med Naked boys singing? ;o)

Det er jo ein anna tråd her, Den store London tråden, som tar for seg ganske mykje.

Skrevet
Easy Hotel er vel det billigste man får i London og samtidig eget bad. Knøttsmå bøttekottrom, men ellers helt greit. Og veldig lave priser.
Skrevet

Hotel Ashley ved Paddington var grisebillig. 2 stjerners, rundstykker til frokost og det var det og greit sentralt. 1 min til tbanen og så 5-6 stop til sentrum sentrum.

Skrevet

Tusen takk for gode tips! :biggrin:

Skrevet

Jeg har en kamerat som jobbet der i et år, og han syns det var helt fantastisk! Tror det er veldig trygt og greit for unge mennesker som ikke er så reisevandte. Kan anbefalle det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...