AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #21 Skrevet 27. august 2011 Disse type tråder får fram sjalusien i kvinner. Ser de en kvinne som er vakkrere en dem så må de rakke henne ned. Har noen virkelig rakket ned på henne? I så fall må jeg være blind. Det må da være lov å ha preferanser i forhold til utseende, selv om man er kvinne?! Jeg har heller ikke sagt at hun er vakrere enn meg, men jeg synes på ingen måte at hun er spesielt vakker likevel. Finnes mange, mange kvinner jeg synes er vakre - hun er ikke en av dem. 1
Gjest only me Skrevet 27. august 2011 #22 Skrevet 27. august 2011 (endret) Doro pesch Veldig vakker godt voksen dame:) Synes hun er mye penere enn TS bilde. Endret 27. august 2011 av only me
Mr.Omg Skrevet 27. august 2011 #23 Skrevet 27. august 2011 Næææ, så ut som hvilken som helst kvinne på gata
Cathrine88 Skrevet 27. august 2011 #24 Skrevet 27. august 2011 Juppjupp, men så gir hun bort handjobs til små lubne menn på lange flyturer :D Entourage <3 Jeg synes hun er veldig pen.
Burn Skrevet 27. august 2011 #25 Skrevet 27. august 2011 Hun har veldig pene øyne, men vakker vil jeg ikke påstå at hun er. - Smak og behag
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #26 Skrevet 28. august 2011 Jeg synes ikke hun er så sterkt sminket. Hun var pen ja, men litt kjedelig pen.
Gjest HunterLady Skrevet 28. august 2011 #27 Skrevet 28. august 2011 Hun er absolutt en av de vakre på denne jord.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #28 Skrevet 28. august 2011 På bildet synes jeg hun ser kjedelig pen ut. Men jeg kjente henne ikke igjen først. Det er jo datteren til Soprano. Ja, synes hun er søt. Her er hun jo nydelig.
Auri Skrevet 28. august 2011 #30 Skrevet 28. august 2011 På bildet synes jeg hun ser kjedelig pen ut. Men jeg kjente henne ikke igjen først. Det er jo datteren til Soprano. Ja, synes hun er søt. Her er hun jo nydelig. Her vil jeg kalle henne vakker. Mye, mye bedre bilde av henne.
Gjest Solsmil Skrevet 28. august 2011 #31 Skrevet 28. august 2011 ja, selvfølgelig er hun det. de som mener det motsatte, må det nesten være noe galt med..
Gjest big Skrevet 28. august 2011 #32 Skrevet 28. august 2011 Hun er fin, men altfor skinny for min smak. Hun vil jo knekke i to når jeg baser henne.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #33 Skrevet 28. august 2011 På bildet synes jeg hun ser kjedelig pen ut. Men jeg kjente henne ikke igjen først. Det er jo datteren til Soprano. Ja, synes hun er søt. Her er hun jo nydelig. På det bildet er hun ihvertfall oversminket.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #34 Skrevet 28. august 2011 På det bildet er hun ihvertfall oversminket. Hæ? Der har hun mascara, muligens litt eyeliner og lip gloss. I hvert fall langt mindre sminke enn på det første bildet. Synes ikke hun er spesielt pen, uansett. Det er forresten ingenting galt med meg, som en bruker "nesten påstår" her oppe. Hun er bare ikke min type.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #35 Skrevet 28. august 2011 På det bildet er hun ihvertfall oversminket. Hva er vitsen med å lage dette til en sminkedebatt? Ja, vi vurderer om jenta er pen MED sminke. At noen er penere med sminke er ingen nyhet. Men at en del jenter ikke kan bli pene selv med sminke, er en kjensgjerning.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå