Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Skal i min venninnes bryllup snart! Må gå til innkjøp av nytt antrekk. Kan liksom ikke troppe opp i en gammel kjole som jeg har brukt i mange anledninger før syns jeg... Ser det som "et must" med kjole / skjørt! Vet jo at hvitt og svart er farger jeg ikke bør ha på meg... Noen gode forslag - er ikke særlig "motebevisst" og har ikke så god råd!
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Gå på butikker som Hennes og Mauritz nå før jul, de har massevis av nydelige julebordskjoler som passer fint til et bryllup.
Diva Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Nå vet jeg ikke hva slags antrekk som står på invitasjonen, men..... Hva med en lang silke / satengkjole i kalde pastellfarger ? Passer jo greit til årstiden.. Veldig fint med en stola / et sjal over... Foreslår pastellblått, pastellgrønt / sjøfarger, pastell-lilla, pastellgrått etc... ( min mening da ;-) ) Finnes mye fint Her -> sjekk de tre kolleksjonene her Her Se også på Cubus ( en del fine aftenkjoler ), KappAhl, Match, og liknende butikker. Der har de noe festtøy i høstens "hotte" farger
hallingbrud Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Sjekk i romjula, for da blir kjoler satt på salg.
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Takker for tips - flere tas i mot med takk! Skal ta en tur på Cubus og diverse en dag nå! Har ikke tid til å vente på romjulssalget... bryllupet er nå om et par uker!
frosken Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 På Vero Moda har de visst et utrolig fint langt skjørt i A-fasong. Dersom du går i butikkene nå kan du finne et fint antrekk til en rimelig pris. Så kan du heller kjøpe noe spesielt tilbehør - en stola, en fin veske, lekre sko e.l.
Gjest Kane Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Heisann :-) Hva med å kjøpe noe du kan bruke utover våren også? Det trenger ikke være ekstragavant selv om du skal i bryllup - kan godt bruke en drakt eller slikt der også vet du... :D Dessuten kan det være greit med en jakke/bukse/skjørt kombinasjon som gir flere anntrekk når man setter det sammen med noe man har fra før.. Hva med en beige eller brunlig drakt med en rød lekker topp eller skjorte inni - røde sko gjør susen du vet - tenk flerbruk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå