C-girl Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Kjæresten min har nå vært separert fra kona i over ett år, men likevel nå når hun har bursdag så kjøper han gave til henne. Er dette vanlig? De har to barn sammen. Xen hans har fått ny kjæreste, så er ikke sånn at hun ikke får noe gave.. Og nei, jeg er ikke sjalu, bare litt betenkt om dette egentlig er vanlig.
Gjest imli Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Kan ikkje tru det er vanleg. Eg får i alle fall ikkje gåve av eksmannen min
C-girl Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Jeg sier ikke noe til ham, for da blir han bare irritert, men har ikke hørt om at andre får gave fra xen sin uansett hvor mange barn de har sammen.. Så får vel bare leve med det.
Sunchild Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Er det en gave fra ham alene, eller "hjelper" han barna med å finne gave til sin mor? Uansett ser jeg ikke noe galt i å gi gaver til venner, og jeg regner med at han fremdeles har et vennskapelig forhold til barnas mor siden han faktisk gir gaver. 2
C-girl Skrevet 27. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2011 Han kjøper gave fra barna, og gav henne i år gavekort. I fjor spleiset han og xsvigerinnen på oppvaskemaskin til over 6000,- Ja de prøver å være venner, men jeg synes likevel det er rart at han gir henne gaver. Det er tross alt xen hans. Jeg gir jo ikke mine xer gaver bare fordi vi fortsatt er venner. Han hadde nok syntes det var rart om jeg skulle gitt xen min bursdagsgave.
Iljen Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Jeg og barnefaren gir hverandre både jule- og bursdagsaver til hverandre. Er over 2 år siden det ble slutt, vi har begge funnet nye partnere, han er tilogmed gift. Ser ikke noe galt i det.. 4
MsQuims Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Mine foreldre er skilte og er i forhold med andre. De gir hverandre gaver fordi de er VENNER! Det er godt for barna at de ser at foreldrene kan ha et vennskapelig forhold selv om de ikke er sammen lengre. Så lenge det ikke er spesielt ekstravagante gaver synes jeg du kan unne dem dette. 1
C-girl Skrevet 27. august 2011 Forfatter #8 Skrevet 27. august 2011 Jeg og barnefaren gir hverandre både jule- og bursdagsaver til hverandre. Er over 2 år siden det ble slutt, vi har begge funnet nye partnere, han er tilogmed gift. Ser ikke noe galt i det.. Mente ikke at det var noe galt med å gi xen gave, men bare litt uvanlig. Jeg har i hvertfall aldri opplevd det før.
C-girl Skrevet 27. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 27. august 2011 Mine foreldre er skilte og er i forhold med andre. De gir hverandre gaver fordi de er VENNER! Det er godt for barna at de ser at foreldrene kan ha et vennskapelig forhold selv om de ikke er sammen lengre. Så lenge det ikke er spesielt ekstravagante gaver synes jeg du kan unne dem dette. Jeg blander meg ikke i det, men synes bare det er uvanlig.
Mooria Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Jeg kjøper julegaver til både eksen min og foreldrene hans hvert år. Han har ny samboer, og jeg er gift. Han og mannen min er dessuten gode venner, så jeg ser ikke helt problemet med det. 1
Sunee Skrevet 27. august 2011 #11 Skrevet 27. august 2011 Her utleveres gaver både til X, X's barn og X sine foreldre. 1
Gjest Purple Haze Skrevet 27. august 2011 #12 Skrevet 27. august 2011 Noen hjelper barna å kjøpe gave til den andre av foreldrene etter at man er skilt. Ikke noe galt i det. Jeg fikk gave av både eks og foreldrene hans i mange år etter at vi ble skilt. Synes det var en hyggelig gest, og la ikke noe annet i det enn at han satte pris på at jeg er en god mor for våre felles barn og vårt gode samarbeid.
vinterspeil Skrevet 27. august 2011 #13 Skrevet 27. august 2011 Min eks og jeg utveksler gaver hvert år
Jade Skrevet 27. august 2011 #15 Skrevet 27. august 2011 Han kjøper gave fra barna, og gav henne i år gavekort. I fjor spleiset han og xsvigerinnen på oppvaskemaskin til over 6000,- Ja de prøver å være venner, men jeg synes likevel det er rart at han gir henne gaver. Det er tross alt xen hans. Jeg gir jo ikke mine xer gaver bare fordi vi fortsatt er venner. Han hadde nok syntes det var rart om jeg skulle gitt xen min bursdagsgave. Men da er gavene fra barna? Og ikke han?
Timseh Skrevet 27. august 2011 #16 Skrevet 27. august 2011 (endret) Til og med jeg gir gaver til eksen til forloveden min De har 1 barn sammen og forloveden min og jeg gir både julegave og bursdagsgave til henne - fra begge to Edit: Hun er faktisk gift på ny. Endret 27. august 2011 av HenLu 2
tøydokka Skrevet 27. august 2011 #17 Skrevet 27. august 2011 meg og min ex er verdens beste venner, og vi gir hverandre gaver til støtt og stadighet, også utenom bursdag og jul. Forstår at dette kan bli problem i nytt forhold da..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #18 Skrevet 27. august 2011 Til og med jeg gir gaver til eksen til forloveden min De har 1 barn sammen og forloveden min og jeg gir både julegave og bursdagsgave til henne - fra begge to Edit: Hun er faktisk gift på ny. Blir like glad hver gang jeg hører om situasjoner som dette. Det er kjempepositivt, særlig for de involverte barna. 1
C-girl Skrevet 28. august 2011 Forfatter #19 Skrevet 28. august 2011 Men da er gavene fra barna? Og ikke han? Han kjøper en gave fra barna, og en fra seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå