Gå til innhold

Jobb som sykepleier - tidligere fått bot for bruk av narkotika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart ferdig utdannet sykepleier, men fikk en merkelig tlf fra en venninne som vet om min fortid. Jeg har fått bot for bruk av amfetamin fra ungdomstiden. Er nå helt ferdig med dette for flere år siden, men hun lurte på om jeg fikk tilgang på medisinrommet og om jeg ville få jobb pga av dette.

Er det noen som har noe fornuftig å si om dette?

Jeg er 100 % lovlydig og ville aldri i verden ha gjort noe ulovlig i min jobb, men jeg ble veldig stresset av at hun spurte om dette. Vil det ha noe å si? Noen som vet =///

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjon.

Kråkesaks.

Skrevet

Så sant det ikke står på politiattesten din (og du har jo levert en til skolen?) så vil jo uansett ikke arbeidsgiveren din få vite det.

Ikke at jeg tror det har noen betydning heller, det var lenge siden og du var "ung og dum".

Skrevet

Sannsunlgivis vil det ikke ha noe å si, men det er et lite "men". mange arbeidsplasser opplever problemer med medikamenttyveri som etterhvert blir anmeldt. Da vil politiet gjennomgå alle de ansatte på avdelingen, og dersom de ser at du tidligere har brukt dop, så ligger du jo ikke videre godt an. Bare så du er klar over det.

Skrevet

Ok, takk for svar. Har levert attest til skolen, og på den så sjekker dem jo om man har begått overgrep bare.

AB 2: Ja, da er jeg forebredt, selv om jeg sannsynligvis ville fått helt hetta uansett. Huff hvordan fortiden innhenter en, vil ikke gå å bekymre meg for dette..

Hilsen TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...