Gjest petter Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Jeg og en kompis skulle bare ta en pils i går, men før vi hadde drukket første pilsen var vi hjemme hos to studentjenter og hadde sex med hver vår... Vi skulle bare ta en rolig kveld, men ble altså helt vilt... Hva er det mest tilfeldige du har opplevd?
Gjest petter Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Overskrifta gir liten mening. Jeg har dykleksi.. slutt å mobb!
Gjest HunterLady Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Jeg har dykleksi.. slutt å mobb! Sorry... MEN :skratte: Jeg mobber ikke, men noe feilskriving er likevel moro til tider. Ikke din feil. Vel.. Jeg kan svare noenlunde likt som deg i HI, bortsett fra at det ikke var studenter.
Giacomo_P Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Utested - 2 ord på dansegulvet (med spontan tukling) - efter 5 min. satt vi i en drosje, hvor jeg fingret henne til vi var hjemme hos meg - sanseløs knulling frem til hun måtte på jobb. Jeg tror hun sa hva hun het, men jeg husker det ikke...
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Jeg har dykleksi.. slutt å mobb! Finnes ordbok for pc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå