Engel Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Kan noen tipse meg om stoffbutikker i Oslo hvor det er mulig å få kjøpt hvit syntetpels og lys/hvit fløyel eller et litt tykt ullstoff? Har nemlig hørt at de ikke har sånt i stoffbutikkene på Grønland. Jeg går på prosjektet å sy meg kåpe til bryllupet, har gitt opp å finne noe i butikkene. Det haster litt, da jeg tenkte å prøve å få sydd litt i jula, da har jeg forhåpentligvis litt tid til overs....
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 De HAR sånt på Grønland! Det gjelder bare å gå innom alle disse butikkene, spørre og grave. Det er ikke så lett å få oversikten når det er så godt utvalg.
Engel Skrevet 27. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. november 2003 Fint! Hvor skal jeg begynne å lete der da? Finnes ikke kjent der... Noen som kan gi meg ei forklaring med utgangspunkt i T-bane stasjonen eller noe??
Gjest Tex Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Hvis du har ryggen til Rudo Helgesen og går skrått over gaten mot venstre finner du en slik butikk som har absolutt alt. Det ligger faktisk flere av dem akkurat der...... Lykke til!
9na Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Tror jeg vet hvilken butikk Tex snakker om, og der har de virkelig nesten alt! Og helt sikkert det du leter etter også.
Gjest Poirot Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Fint! Hvor skal jeg begynne å lete der da? Finnes ikke kjent der... Noen som kan gi meg ei forklaring med utgangspunkt i T-bane stasjonen eller noe?? Gå av på Grønland, da er du midt i smørøyet! Bare å følge Grønlandsleiret og titte i sidegatene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå