AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 jeg døøør!! har så lyst å ta av mellom 10-15 kg, og jeg har virkelig tatt tak de siste tre ukene! har trent ganske intensivt mellom fire og fem ganger i uken og så smått kuttet ut litt etter litt av snacks og unødvendige kalorier. jeg ser selv at armene mine begynner å bli mer definert og føler selv at jeg har begynt å se bedre ut, MEN jeg har jo lagt på meg!!! jeg har gått fra 75 til 79 kg, det er syyykt! jeg vet man får muskler osv, men jeg blir så frustrert for jeg har virkelig gitt jernet og ble skuffa og mistet lysta på å fortsette med den strengere livsstilen! tips, anyone.. eller noen som har noe fornuftig å si?
Gjest *Maja* Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Hva spiser du og hva trener du? Mest sannsynelig trener du for lite kardio og spiser mer kalorier(økt apetitt pga trening)...
jenascia Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 veldig grovt, så blir det slik: frokost: knekkebrød eller en brødskive med ost eller egg (har begynt med lavkarbo brød) lunsj: frukt eller yougurt middag: som regel en posjon med det som er middagen, har kuttet ut pizza, burger og annen fast food Kvelds: frukt, knekkebrød eller cornflakes med syltetøy som regel drikker jeg vann eller saft til maten, og ellers te. trener mellom 30-40 min kondisjon, spinning eller powerwalk(starter med joggings nå som jeg har blitt bedre på kondissiden) og en del styrke på mage, armer og bryst. som regel 30 min styrke! har skjønt at intensiviteten må økes på trening, men skulle jo tro at det så vidt ville vise resultater det jeg allerede har startet med..
Gjest nupp Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 lunsj: frukt eller yougurt Kvelds: frukt, knekkebrød eller cornflakes med syltetøy der er problemet altså yougurt og cornflakes med syltetøy
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Her var det mye sukker og carbs i bildet. Frukt, yoghurt, cornflakes, syltetøy. Det er ikke alt som virker sunt, som faktisk er sunt. Erstatt frukt med grønnsaker. Kutt ut cornflakes. Spis yoghurt naturell eller yoplait dobbel 0%. Kjøp diabetikersyltetøy eller lag ditt eget hvis du MÅ ha det. Tviholder du på alt sukkeret, så bør du trene mer.
jenascia Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Gode tips til hardkjør treningsformer? skal prøve å kutte yougirt og cornflakes, men er så fruktoman, hehe. Glemte og si at som regel blir middagen, taco, kyllingsalat eller ren salat! er veldig glad i grønsaker;)
Gjest *Maja* Skrevet 28. august 2011 #8 Skrevet 28. august 2011 Ville ikke vært redd for å spise frukt...er knallgod kilde til masse vitaminer når en trener...og heller spise det enn godteri Men er enig om yoghurt og cornflakes...bare tomme kalorier...Havregrøt er bedre alternativ da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå