Coffee1234 Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Hei! Jeg har akkurat flyttet til ny by. Jeg har vært deprimert i hele dag, fordi jeg har vært så redd for dette, det er regelrett skummelt. Men! Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal dra ut på byen i kveld, helt alene? Tør jeg det, og hva tenker dere om folk som drar ut alene, er det teit?
Kosemose Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Jeg syns folk som drar på byen alene er sterke og tøffe jeg! Så med mindre du blir enda mer deppa av å være alene på byen, ville jeg gjort det hvis jeg var deg og hadde lyst til å gå ut. Selv ville jeg nok ikke gjort det, med mindre det var for å sjekke eller bli sjekket opp, men så er jeg ikke så glad i "ut på byen" i utgangspunktet . 1
Coffee1234 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Takk for det! Jeg er egentlig ikke kjempe fan av å dra på byen selv jeg. Men det er lørdagskveld, hvor kan man egentlig dra for å stifte bekjentskaper? Vurderte bare en kinotur, men man blir ikke særlig sosial av såntno.
Gjest lull Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Hei! Jeg har akkurat flyttet til ny by. Jeg har vært deprimert i hele dag, fordi jeg har vært så redd for dette, det er regelrett skummelt. Men! Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal dra ut på byen i kveld, helt alene? Tør jeg det, og hva tenker dere om folk som drar ut alene, er det teit? Jeg har også lyst å gjøre det samme som deg, og tror jeg kommer til å gjøre det. Men ja, det er litt skummelt. Det er jo bare å gå bort og sette seg i baren kanskje. Jeg er ikke helt av typen som begynner å snakke med noen først, men tipper jo det kommer til å komme bort noen til meg. Det er jo ingen som legger merke til at du er alene, mange mister jo hverandre i løpet av kvelden også. Tror ikke jeg kommer til å si til noen at jeg faktisk er ute alene Tror mange synes det er litt sært, men det burde jo ikke bety noe uansett. (Men det gjør jo det.) 1
Gjest lull Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Jeg syns folk som drar på byen alene er sterke og tøffe jeg! Så med mindre du blir enda mer deppa av å være alene på byen, ville jeg gjort det hvis jeg var deg og hadde lyst til å gå ut. Selv ville jeg nok ikke gjort det, med mindre det var for å sjekke eller bli sjekket opp, men så er jeg ikke så glad i "ut på byen" i utgangspunktet . Det er forresten å bli sjekket opp/sjekke at JEG har lyst å gå på byen alene da. Vet ikke om jeg hadde gjort det for å skaffe nye vennskap. Men sier bare go for it! 1
Coffee1234 Skrevet 27. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2011 Det hadde egentlig ikke gjort noe å blitt sjekket opp, så lenge gutten hadde vært ålreit. Er single, og litt lei av det. Jeg er litt skeptiske til gutta på byen kanskje, jeg hadde vel heller foretrekt et museum, så nerd er jeg, hehe
Kosemose Skrevet 27. august 2011 #7 Skrevet 27. august 2011 Det hadde egentlig ikke gjort noe å blitt sjekket opp, så lenge gutten hadde vært ålreit. Er single, og litt lei av det. Jeg er litt skeptiske til gutta på byen kanskje, jeg hadde vel heller foretrekt et museum, så nerd er jeg, hehe Enig, samtidig tror jeg det er større sjangse for å bli sjekket opp på byen enn på muesum... Og hvem vet, gutter og menn som går på muesum en dag er muligens på byen en annen dag?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2011 #8 Skrevet 27. august 2011 Spennende. Hadde lyst til å gå ut alene på byen jeg også i fjor, jeg var lei av å henge etter venninnene mine som liker heelt andre utesteder enn meg, så jeg tenkte at jeg heller drar på byen alene og besøker MINE yndlings-uteplasser, men det ble dessverre ikke noe av det. Si i fra hvordan det gikk, og forresten, hvilken by bor du i? Jo større, jo bedre er det 1
Envy Skrevet 27. august 2011 #9 Skrevet 27. august 2011 Jeg hadde ikke turt å dra på byen alene. Og for å være helt ærlig, dumper jeg borti noen på byen som er der alene, tenker jeg nok i mitt stille sinn at vedkommende er litt viggo. ..Men man kan jo være så heldig at man treffer på en annen som er ute alene også da? Går jo an å ha flaks Du spurte om steder man treffer folk, men hva slags folk er du ute etter? Menn, som i form av at du ønsker et forhold? Ons? Eller nye venner? Det går jo også an å skaffe seg en hund, da treffer man gjerne andre "hundemennesker" ute på tur eller på hundekurs Eller så kan du melde deg på et eller annet kurs? Eller du kan melde deg inn i et treningssenter, det er også er bra sted fo rå komme i snakk med folk
Rocky Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Jeg har gått på byen alene flere ganger dersom venninnene har vært opptatt! har aldri fått så mye oppmerksomhet fra menn noen gang.. Tydeligvis mindre skremmende å ta kontakt med folk når man er alene..
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #11 Skrevet 27. august 2011 Hadde ikke gjort det. Er for redd for å bli utnytta.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #12 Skrevet 27. august 2011 Hadde ikke gjort det. Er for redd for å bli utnytta. er jo vitterlig nok du selv som avgjør om du blir utnyttet eller ikke 3
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2011 #13 Skrevet 27. august 2011 dra alene er toppers.treffer altids noen ny kjekke. reiste til sydn aleine også jeg.knall gøy.
Gjest cybergirl Skrevet 28. august 2011 #14 Skrevet 28. august 2011 Det er jo ingen som egentlig vet at du er alene på byen, man kan jo komme bort fra hverandre ja. Har selv opplevd det, og det som kanskje ikke er så kjekt med å være alene er at det kan skje ubehageligheter. 1
MissStiles Skrevet 28. august 2011 #15 Skrevet 28. august 2011 En gang dro jeg alene på byen. Synes det var gøy. Ble kjent med veldig mange. 1
Sunnshine Skrevet 28. august 2011 #16 Skrevet 28. august 2011 Hvilke typer utesteder går dere på når dere går alene?? Har vanskelig for å se for meg noen (meg selv) på dansegulvet alene..
Miranda16 Skrevet 28. august 2011 #17 Skrevet 28. august 2011 Faktisk så har jeg vært inne i en periode nå hvor jeg har gjort det. Synes det er gøy, men nå er jeg god på å få kontakt med folk. Aldri følt at noen ser ned på meg. Er for gammel for å bry meg om det. Gjorde det samme for noen års siden også når jeg bodde i en annen by. Vil anbefale å gå på pub eller mindre bar. Da er det lettere å komme i kontakt med folk. Å gå ut på byn alene er undervurdert spør du meg. 2
Harmony Skrevet 30. august 2011 #18 Skrevet 30. august 2011 Hei! Jeg har akkurat flyttet til ny by. Jeg har vært deprimert i hele dag, fordi jeg har vært så redd for dette, det er regelrett skummelt. Men! Nå sitter jeg her å vurderer om jeg skal dra ut på byen i kveld, helt alene? Tør jeg det, og hva tenker dere om folk som drar ut alene, er det teit? Jeg har dratt ut på byen alene flere ganger, og det tar ikke 5 minutter før jeg blir kjent med noen nye. Jeg er aldri ute etter å bli sjekket opp, og ender ofte opp i nye bekjentskap og gode samtaler. Det er godt å kunne dra ut alene av og til :D 1
edderkoppdame Skrevet 30. august 2011 #19 Skrevet 30. august 2011 har gjort det mange ganger, spesielt når jeg har vært i fremmed by i Norge og utlandet. Noen av de gøyeste kveldene har vært alene på byen. Treffe folk på museum er gjerne sånt som skjer i amerikanske romantiske filmer. 1
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2011 #20 Skrevet 30. august 2011 jeg kan gjerne ta meg en tur ut alene. meg og sambo bor midt i sentrum og er ofte ute å tar en øl eller to. om han er opptatt med jobb ol har jeg ingen problemer med å gå ut alene. noen gangerh ar jeg tatt det så på sparket at jeg ikke har hatt tid eller tenkt på å ringe noen andre. dessuten er det så og si alltid kjentsfolk ute uansett hvilken dag det er. noen ganger styrer jeg også unna stamstedene mine, rett og slett fordi jeg vil sitte å drikke øl i fred:) jeg tenker ikke noe om folk som går ut alene. men mange av dem ser ukonfotable ut og det er jo synd. for det er da ingen skam å gå ut alene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå