Gå til innhold

Den evige dolokk-krigen

Fremhevede innlegg

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg lar heller ikke doen bli veldig skitten, vasker den sånn ca. en gang i uken. Men tisseflekker på dosetet blir det uansett :tristbla:

Og det er ikke det at jeg ikke vasker meg på hendene, men jeg synes jeg skal få slippe å risikere å komme borti hans tiss når han uansett må ta i lokket én gang.

Om det skulle skvettes litt på doringen eller andre steder enn i selve doen, så er det vanlig (i min verden) at man vasker etter seg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stoler mer på disse damene enn Mythbusters :fnise:

(om noen husker programmet how clean is your house/ ekstrem rengjøring)

...du stoler mer på et par hygienehysteriske kvinnfolk som synser noe, enn på noen med litt innsikt i vitenskap og denslags som faktisk tester dette med et åpent sinn? Hvorfor???

• Liker 3
Gjest Solmåne
Skrevet

...du stoler mer på et par hygienehysteriske kvinnfolk som synser noe, enn på noen med litt innsikt i vitenskap og denslags som faktisk tester dette med et åpent sinn? Hvorfor???

Tja.. disse damene sender prøvene inn til lab også, så det blir faktisk testet.. så ser ikke helt problemet ? :)

Og det var jo også for å være litt morsom da..men men

• Liker 2
Skrevet

Det er en grunn til at dametoalettene er renere enn mannetoalettene sier jeg bare.

• Liker 1
Skrevet

Er nok mye synsing der også ja. Alt som SER rent ut ER ikke nødvendigvis rent.

Skrevet

Det har aldri vært kranglet om her, jeg har faktisk ikke noe problemer med å ta ned dolokket om det skulle stå åpent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...