Gå til innhold

Døgnrytmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har stått opp nå, klokka fire på natta? Eller begynner dagen litt senere/tidligere?

Jeg og samboer har nettopp drukket kaffe og spist frokost... orker ikke fortelle når vi sovnet i går, men det var tidlig. Og nå skal jeg få unna noen brev og mail, før jeg må ta noen telefoner i åtte-ni tida, og levere inn et et par brev før posten går.

Men lurer på når kvelden begynner i morgen - er vel stuptrett til barne-tv...

Det er ikke første gang jeg vrir døgnet - f.eks. da jeg gikk på ungdomskolen hendte det ofte at jeg stod opp i halvfem tida - fordi jeg ikke orket stresse avgårde og ville ha en mykere og annerledes start på dagen.

Andre som sitter med morrakaffen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke oppe så tidlig som 4, men de dagene jeg har dagskift må jeg opp klokka fem, og det er tidlig nok :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

Her oppe i nord er det mørketid, og jeg, som til og med til vanlig tenderer til hyperaktivitet, sliter med nattesøvnen. Så i morges våknet jeg 0430, stod opp en time senere, og sitter her nå sløv i hele kroppen. Men om ettermiddagen, da er jeg trøtt...

Skrevet

Står ikke opp kl. 0400 om jeg ikke må -- men er ofte våken .. og hører da radio/nyheter/BBC .. Deilig å ligge og slumre under dynen i et kaldt rom.. og vite at jeg ikke må i gang på en stund ennå...

Problemet er at jeg ikke får lagt meg om kvelden... :evil:

Skrevet

Har heller en tendens til å vri døgnet andre veien jeg (og mannen min også). Men vi prøver å ikke la B-mennesket i oss ta helt overhånd siden vi har jobb og studier :lol:

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg står ofte opp kl. 04 - alle gangene jeg har tidligvakt.

Som i dag...

Skrevet

Står ALDRI opp klokka 4 om natta (om jeg ikke skal ut og reise e.l.), men det hender at jeg legger med på den tiden (i helger og ferier).

Elsker å være våken om natta.

Skrevet

Har ofte en rimelig vridd døgnrytme, men det er også andre veien :blunke:

Men må man så må man. Har stått opp til mye syke tider, ufrivillig på mange måter :lol:

Skrevet

Står opp klokka 06.00 og det er tidlig nok. :Gjesp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...