Gjest Vega Skrevet 27. november 2003 #1 Skrevet 27. november 2003 Noen andre som har stått opp nå, klokka fire på natta? Eller begynner dagen litt senere/tidligere? Jeg og samboer har nettopp drukket kaffe og spist frokost... orker ikke fortelle når vi sovnet i går, men det var tidlig. Og nå skal jeg få unna noen brev og mail, før jeg må ta noen telefoner i åtte-ni tida, og levere inn et et par brev før posten går. Men lurer på når kvelden begynner i morgen - er vel stuptrett til barne-tv... Det er ikke første gang jeg vrir døgnet - f.eks. da jeg gikk på ungdomskolen hendte det ofte at jeg stod opp i halvfem tida - fordi jeg ikke orket stresse avgårde og ville ha en mykere og annerledes start på dagen. Andre som sitter med morrakaffen?
Iselilja Skrevet 27. november 2003 #2 Skrevet 27. november 2003 Jeg er ikke oppe så tidlig som 4, men de dagene jeg har dagskift må jeg opp klokka fem, og det er tidlig nok :-?
Gjest Ethereal Skrevet 27. november 2003 #3 Skrevet 27. november 2003 Her oppe i nord er det mørketid, og jeg, som til og med til vanlig tenderer til hyperaktivitet, sliter med nattesøvnen. Så i morges våknet jeg 0430, stod opp en time senere, og sitter her nå sløv i hele kroppen. Men om ettermiddagen, da er jeg trøtt...
LilleBille Skrevet 27. november 2003 #4 Skrevet 27. november 2003 Står ikke opp kl. 0400 om jeg ikke må -- men er ofte våken .. og hører da radio/nyheter/BBC .. Deilig å ligge og slumre under dynen i et kaldt rom.. og vite at jeg ikke må i gang på en stund ennå... Problemet er at jeg ikke får lagt meg om kvelden... :evil:
Soul Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 Har heller en tendens til å vri døgnet andre veien jeg (og mannen min også). Men vi prøver å ikke la B-mennesket i oss ta helt overhånd siden vi har jobb og studier
Gjest lekebøll Skrevet 27. november 2003 #6 Skrevet 27. november 2003 Jeg står ofte opp kl. 04 - alle gangene jeg har tidligvakt. Som i dag...
Gjest Lea Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Står ALDRI opp klokka 4 om natta (om jeg ikke skal ut og reise e.l.), men det hender at jeg legger med på den tiden (i helger og ferier). Elsker å være våken om natta.
Madison Skrevet 27. november 2003 #8 Skrevet 27. november 2003 Har ofte en rimelig vridd døgnrytme, men det er også andre veien :blunke: Men må man så må man. Har stått opp til mye syke tider, ufrivillig på mange måter
Midnattsol Skrevet 27. november 2003 #9 Skrevet 27. november 2003 Står opp klokka 06.00 og det er tidlig nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå