Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Printere er til å bli tussete av, jeg tror aldri jeg har hatt en printer som har fungert 100%. Den jeg har nå er trådløs, og etter at jeg i lengre tid har svettet i ren frustrasjon, klarer i hvert fall laptopen å kommunisere med printeren. MEN nå står det på

printerj*velen ( <---ikke juvelen, nei...) at det ikke er mer papir.

Det ligger papir i printeren! Jeg skal skrive ut bilder i standardformatet 10x15, for det går nemlig an på denne printeren. Men den kjører papiret rett gjennom, og påstår altså at det ikke er papir der. Det samme skjer når jeg prøver å skrive ut ved å putte minnekort rett i printeren, den finner ikke papiret. Dvs, på 20 forsøk har den skrevet ut to bilder.

Er det noe jeg kan gjøre? Det må være en sensor inni maskinen som ikke fungerer ordentlig. Jeg kan selvfølgelig ta den med tilbake til butikken, da det er halvannet år siden jeg kjøpte den. Men lurer på om det finnes noe triks jeg kan prøve selv.

Modellen er HP Photosmart C4780, og jeg har ikke blitt noe klokere av å google.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har printeren mer en ett "papirmater-rom"?

Min printer begynte også å skape seg, men den registrerte papir som jeg la i papir-rommet under. Nå enstund etterpå virker den helt fint igjen :klo:

Skrevet

Nei, den har bare ett rom til papir. Det lille fotopapiret legges helt til høyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...