Gå til innhold

Hvordan veit jeg at en gutt er interessert i meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har møtt en fantastisk bra gutt! Jeg er virkelig betatt! Han har bodd vekk 1 år og nå kommet tilbake for å studere. Har hatt noe mobilkontakt i løpet av året. Møtte han ute og hadde det ganske bra! Småflørta og hadde en god tone. MEN jeg har ikke hørt en dritt fra han?! Æsj. Veit at det kanskje er mye stress med oppstart av ny skole, men han kunn vell sendt meg en sms hvis han virkelig ville møte meg igjen...eller?? Er forresten også jeg som har sendt mld til han den siste tida også, men har fått svar da.. Uff, jeg sitter å håper på at han skal være litt nysgjerrig på meg også, men begynner virkelig å tviler. Hater å være den som "liker-en-gutt-men-gutten-liker-ikke-hu"-jenta.... Burde jeg bare fortsette å sende sms?? Føler jeg blir så påtrengende og slitsom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan og hvorfor blir ting anerledes ved en sms, hva er det du forventer at han skal svare?

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvis du sender SMS og fyren ikke svarer, så er han som oftest ikke interessert.

Ellers er det lett å finne ut om en fyr er interessert, er verre å vite hva han er interessert i.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Ja jeg sendte han sms, fikk svar. Men ja, mon tro hva han er interessert i! :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...