Cuckold Skrevet 27. august 2011 #22 Skrevet 27. august 2011 Min lenke Innlegg redigert i hht regler om bildebruk i innlegg Kosemose, mod Er ikke dette en kjekk gutt da? Nå er jeg jo ikke jente, så spørsmålet er vel ikke rettet til meg, men jeg synes dette ser ut til å være en svært vellykket overgang fra jente til gutt. Hvis alle kjønnskifteopererte hadde sett så bra ut burde man ha grunn til å være fornøyd. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #23 Skrevet 27. august 2011 Jeg syns han ser meget bra ut nå, jeg! Veldig vellykka. Jeg kjente han så smått før han ble Ante, og har alltid vært en skikkelig, skikkelig bra person :D Ikke at det har noe med saken å gjøre... men ja. (poster som anonym fordi hjemstedet mitt plutselig ble veldig tydelig.. hehe)
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #24 Skrevet 28. august 2011 Er ikke dette en kjekk gutt da? Nå er jeg jo ikke jente, så spørsmålet er vel ikke rettet til meg, men jeg synes dette ser ut til å være en svært vellykket overgang fra jente til gutt. Hvis alle kjønnskifteopererte hadde sett så bra ut burde man ha grunn til å være fornøyd. Det er kanskje den første kjønnsopererte kvinnen jeg har sett som faktisk ser ut som en gutt etterpå. Sånn sett er det jo vellykket. Men spørsmålet var "kunne du blitt k***** av han". For meg har for det første utseendet minimalt å gjøre med det spørsmålet. Og for det andre ville jeg ikke innledet noen form for forhold med en som ikke er født mann. I den forstand forblir hun kvinne i mine øyne, selv om hun har tatt hormoner og blitt påsydd en penis.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #25 Skrevet 28. august 2011 Ja.. både som Anette og Ante... Meget vellyket kjønnskifte der ja, til og med musklene ser bra ut. På mange som skifter ser det jo bare ut som flesk, eller så blir "jentemusklene" værende...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #26 Skrevet 28. august 2011 Det bildet av ham som er hos VG med den blå jakka på fotballbanen: JA!
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2011 #27 Skrevet 28. august 2011 Dersom jeg ikke hadde kjent til forhistorien og jeg hadde vært på samme alder, så muligens. Han ser jo rimelig kjekk ut. Hadde jeg vært han ville jeg ikke gått ut i avisen. Jeg ville heller likt å møte nye mennesker uten at de allerede vet om kjønnsskiftet.
Niennas Skrevet 28. august 2011 #28 Skrevet 28. august 2011 (endret) Men ettersom jeg skjønte så er Ante homofil? Dvs. hetrofil jente/homofil gutt? Edit: Så nå i en annen tråd om Anette/Ante at Anette var lesbisk, men Ante er hetrofil. Endret 28. august 2011 av Niennas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå