Mynona Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 En mellomlanding i London ble plutslig til et døgn i London. Vi kommer lørdag morgen, og reiser videre søndag morgen. Hva bør vi gjøre? Hvilket område bør vi vanke i? Hvor er det mest å se/gjøre når man har knapt med tid? Har vært i London en gang før, men det er ca 10 år siden, så jeg husker ikke stort annet enn Harrods og Selfridege. Takker for tips
inlovewith Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Vaktskiftet på Buckingham Palace er jo alltid gøy å se på om dere har mulighet til det. Også vil jeg anbefale å finne Abercrombie & Fitch-butikken! Det var ikke helt min klesstil, men selve butikken var råstilig! Det stod to supertrente mannfolk i bar overkropp i inngangen og i 2.etg var det dansere! Artigt!
Mynona Skrevet 27. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2011 Haha.. det var litt av noen utstillingsdukker
inlovewith Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Haha ja! Jeg var der med samboeren min og han bare skulte stygt bortpå meg når jeg fikk øye på dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå