bettiloves Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 (endret) Noen som vet om noen online shopper som har moteklær for store motebevisste unge damer? Jeg er 20 år og ser spesielt etter skinny jeans og V-neck overdeler med empireliv. Jeg bruker 48/50 i buksestørrelse. Jeg vet allerede om Torrid, PZI Jeans og evans. Endret 27. august 2011 av bettiloves
Gjest döderlein Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 (endret) Edit: Jeg veit kun om ASOS curve, og de vanlige klesbutikkene som har noe i større str. Endret 27. august 2011 av Kråkesaks
Kråkesaks Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks.
bettiloves Skrevet 27. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2011 Er så glad jeg kom over denne online shoppen! Kule jeans i store størrelser
melj Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Noen som vet om noen online shopper som har moteklær for store motebevisste unge damer? Jeg er 20 år og ser spesielt etter skinny jeans og V-neck overdeler med empireliv. Jeg vet allerede om Torrid, PZI Jeans og evans. Det kommer litt an på hvilken størrelse du bruker, men Cubus har fine jeans opp til str 46. Selv er jeg en 44/46 og kjøper nesten alle buksene mine der... De har også to forskjellige lengder, som gjør at buksene jeg kjøper er lange nok for en gangs skyld..
bettiloves Skrevet 27. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2011 Det kommer litt an på hvilken størrelse du bruker, men Cubus har fine jeans opp til str 46. Selv er jeg en 44/46 og kjøper nesten alle buksene mine der... De har også to forskjellige lengder, som gjør at buksene jeg kjøper er lange nok for en gangs skyld.. Jeg kommer ikke oppi bukser fra Cubus, bare overdeler. Jeg er derimot fornøyd med utvalget i stormote avdelingene til H&M, KappAhl og Lindex. Jeg har i løpet av dette året gått ned fra størrelse 50 til 48, og er så å si livredd for å gå opp i størrelse igjen...
Anglofil Skrevet 27. august 2011 #8 Skrevet 27. august 2011 Dorothy Perkins, New Look og Next har klær i nesten alle størrelser, særlig Dorothy Perkins. Mvh Yvone 1
Havtorn Skrevet 27. august 2011 #9 Skrevet 27. august 2011 KappAhl har to fine topper i kvartalet! Mye sigøynergarderobe der, men også noen skatter av og til. Ellers holder jeg en knapp på Asos. Sjekket Laredoute? Har også kjøpt litt basisplagg fra mammaavd. på Nelly. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Taillissime fra Ellos/La Redoute har en del fint. Ellos har også begynt å selge klær fra Zizzi (merket ZJ derfra er den mer ungdommelige stilen med jeans og tøffe topper) og det amerikanske merket Denim 24/7. En del litt kjerringaktig, men noen godbiter innimellom. 1
bettiloves Skrevet 28. august 2011 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2011 ASOS, Ellos og La Redoute har jeg sett på, men klærna der er så kjedelige for min smak... Dorothy Perkins, New Look og Next har klær i nesten alle størrelser, særlig Dorothy Perkins. Takk Yvonne, jeg skal sjekke dem ut!
Rosenknoppen Skrevet 30. august 2011 #12 Skrevet 30. august 2011 Sett at du ikke har noe imot å bestille fra USA synes jeg det var mange flotte klær på denne: http://www.lanebryant.com/ siden. Er jo ikke plus-size selv da, men kom til å tenke på denne tråden da jeg fant denne nettsiden! :gjeiper: Håper du finner noe flott snart! 1
Gjest Consensio Skrevet 30. august 2011 #13 Skrevet 30. august 2011 Ellos sine klær set råfine ut når man ser på bildene, men blir helt tragisk når man får prøvd dem på. Har veldig god erfaring med H&M, KappAhl og Cubus i Sverige iallefall
bettiloves Skrevet 30. august 2011 Forfatter #14 Skrevet 30. august 2011 Sett at du ikke har noe imot å bestille fra USA synes jeg det var mange flotte klær på denne: http://www.lanebryant.com/ siden. Er jo ikke plus-size selv da, men kom til å tenke på denne tråden da jeg fant denne nettsiden! :gjeiper: Håper du finner noe flott snart! Takker for linken og bryderiet :o) Jeg har funnet et par online butikker med flotte jeans i mine størrelser, så gleder meg til jeg får penger igjen neste mnd.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #15 Skrevet 31. august 2011 Kjøp Levis skinny jeans i str. 18 på ebay.
shoppingsmart Skrevet 2. september 2011 #17 Skrevet 2. september 2011 Er litt usikker på om Lane Bryant sender til Norge? Ellers er det et supert tips, de har virkelig mye fint. Vil ellers tipse dere alle om bloggen min - som er en moteblogg for jenter som bruker store store størrelser. Her finner dere blant annet tips om nettbutikker. Internasjonalt skjer det mye på denne fronten, det er en curvy revolusjon på gang - så følg med! Bloggen heter Curvy Style 1
Havtorn Skrevet 7. september 2011 #18 Skrevet 7. september 2011 Hvis du drar ut av landet, gløtt litt innom C&A. Yessica har mye pent! Kom jeg på nå. Mange av favoritt-overdelene mine er fra Yessica. Sliter med å finne gode bukser, trenger korte bukser med stramme legger da jeg har mye mer hofte enn legger. Uproposjonert som f.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2011 #19 Skrevet 28. september 2011 Dytte litt på denne. Noen som vet hvor man kan finne tak i fine kjoler? Og støvletter? Andre sider enn Duoboots?
Kosemose Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 Tråden er ryddet for utenomsnakk og diskusjon av enkeltbrukere Kosemose, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå