AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #1 Skrevet 27. august 2011 Jeg hadde skikkelig deilig sex inatt, men etter samleiet så begynte jeg å blø litt nedentil, og jeg blør enda :/ Er noen som vet hva det kan være? Kan det bare være en rift ? Når han skulle fingre meg, så gjorde det litt vondt, kan det hende det er det som er grunnen til at jeg blør ?
Gjest anon Skrevet 3. september 2011 #2 Skrevet 3. september 2011 Jeg hadde skikkelig deilig sex inatt, men etter samleiet så begynte jeg å blø litt nedentil, og jeg blør enda :/ Er noen som vet hva det kan være? Kan det bare være en rift ? Når han skulle fingre meg, så gjorde det litt vondt, kan det hende det er det som er grunnen til at jeg blør ? Kan enten ha gått hardt for seg slik at slimhinnene har blitt skadet og det har oppstått rifter. Men det er også mulig at det kan være kjønnssykdom. Hvis det ikke gir seg raskt så er det nok ingen annen utvei enn en tur til legen.
Minya Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Han kan rett og slett ha truffet livmorhalsen din litt hardt. Det har skjedd meg et par ganger. Blør det friskt (mer blod enn utflod/vanlig skjedeslim) kan du ha fått en stor rift. Det er også et symptom for endometriose, så hvis det ikke gir seg raskt, ville jeg tatt en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå