Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #1 Del Skrevet 26. november 2003 Kan noen anbefale noen bra høreklokker eller hva det heter? Begynner å bli en plage for omgivelsene visstnok... :oops: Lydkvaliteten må være fin, jeg klarer ikke sånn "plastikklyd"... Det gjør ikke noe om de ser litt fine ut, har ikke lyst på "hjelm". Hilsen en musikkelsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselilja Skrevet 27. november 2003 #2 Del Skrevet 27. november 2003 Koss er et bra merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. november 2003 #3 Del Skrevet 28. november 2003 Altså du skal spille HØY musikk rett inn på øret? Ikke bra!! Pass på hørselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 28. november 2003 #4 Del Skrevet 28. november 2003 /me spilte høyt i dag. Skikkelig høyt. Så høyt at jeg verken hørte telefonen eller ringeklokka. Men jeg satt i murkjelleren og både ringeklokka og telefonen var i 1. etg - og klokka var 12, så ingen naboer var hjemme. Men selv om jeg følte meg truffet av temaet, så var det visst ikke det du var ute etter. lusker ut igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. november 2003 #5 Del Skrevet 28. november 2003 Sennenheiser er utmerket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2003 #6 Del Skrevet 29. november 2003 synes det er helt greit at folk spiller høyt jeg... Men det er kanskje fordi jeg har en tendens til å spille høyt selv??? hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 30. november 2003 #7 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg har alltid vært fornøyd med Koss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå