Gjest pepsimaxpower Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Jeg tenker hver gang nå skal jeg begynne å bli sunn, trene. Men så kommer de forbanna unnskyldningne. Hvordan klarer man å bli kvitt de? Liksom.. Begynner å spise sundt i morgen, eller trene til torsdag. Og når dagene kommer å man skal begynne blir det liksom bare. For stygt vær, for sliten etter skolen, unner meg litt godt siden man var så flink der og da. Også er man på "kjøre" igjen. Kan noen komme med tips på hvordan man kan bli kvitt slikt?
Gjest Survival Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Det fins ingen unnskyldninger. Det fins ingen unnskyldninger. Det fins ingen unnskyldninger. Det fins ingen unnskyldninger. Det fins ingen unnskyldninger. Det fins ingen unnskyldninger.
Gjest Daenerys Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Just do it. Begynne på mandag? Lite realistisk. Begynn I DAG. Ikke ta den pizzaen, pepsien, sjokoladen. I dag teller.
Gjest Chevy Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 selvdisiplin. du må late som om det ikke finnes unskyldninger, og etter hvert som du begynner og trene - og liker det (det er hardt til og begynne med, men blir gøy etterhvert) så lærer du at du får mer energi om du trener etter jobb, at det og gå en skikkelig god tur i regnet gir verdens beste dysj og samvittighet etterpå. også må du lage regler for feks at det bare er lov til og spise snop i helgen, da kan du jo glede deg til helgen hele uka, det syns jeg er digg! når mandagen kommer så har du rett og slett ikke lov, det er ikke verre enn det. selvdisiplin! det føles dritgodt, i promise! begynn idag, med en gang, på med skoene og gå deg en tur.. bare gjør det. dont think, just do!
Gjest *Maja* Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 Jepp: Du må bare begynne. Ikke tenk at du skal starte på mandag eller den 1. neste mnd...det er bare tullete. Start allerede i dag! Tøm skapene for drittmat og handle inn bare sunn og god mat. Ta på deg treningstøyet og powerwalk alt du klarer, ta deg en lang dusj og sett deg ned med en god kopp te; Følelsen vil være ubeskrivelig. Det vil være vondt, du vil pese som en bikkje og du vil bli støl; Alle tingene er et tegn på at du er i gang med å gjøre kroppen din friskere og sunnere...Som ved å slutte å røyke; De første 2-3 ukene er harde, men etterhvert som kroppen blir vant med det så vil det bli lettere. Så kommer det etterlengtede resultatene og du blir enda mer montivert, for du kan se at kroppen endrer seg. DET er en fantastisk følelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå