Gå til innhold

Symbol på dashboardet!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en ganse ny Toyota, og i dag blinket det et symbol på dasboardet som viser en bil i nedoverbakke. Jeg aner ikke hvorfor det lyser. Det lyste ikke da jeg kjørte til jobb i dag, men lyste da jeg kjørte hjem. Antakelig med en gang jeg startet bilen.

Jeg bor i utlandet, og en parkeringsvakt parkerer alltid bilen, men tviler/håper ikke han har "tukla" med noe.

Jeg har ikke manualen til bilen for hånden, og finner ikke noe på nettet. Er det noen om vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ABS bremsene sikker. Det er to bølger på en måte? ~~ bare på siden av hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neig, jeg vet hvilken du mener, det er ikke det symbolet. Det er en trakant som ligger som i en nedoverbakke, også bildet av bilen oppå - akkurat som om bilen kjører nedover bakken...

Jeg aner ikke altså... plutselig var det på liksom...

Det er ikke glatt eller noenting her jeg bor, bilen er ikke lastet med tung vekt, og det er platt overalt, bortsett fra når jeg kjører oppover i parkeringshuset, men det gjøre jeg jo hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er det du!! Det er den knappen som lyser! Nå må jeg bare sjekke om jeg har en knapp i taket da - som jeg har kommet borti :) Fortsettelse følger, skal se etter i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...