AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 På forsiden av ukens Se og Hør står det om Mette-Marit "Jeg måtte overtale Håkon". hva var det snakk om - et forhold, eller barn?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #2 Skrevet 27. august 2011 Fikk ikke lest akkurat det Se og Hør men kanskje det var dette: http://www.kjendis.no/2011/08/26/kjendis/kongelig/kronprins_haakon/kronprinsesse_mette-marit/17831666/ ?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #3 Skrevet 27. august 2011 Vil tro hun måtte overtale ham til å gi henne en sjanse. Altså å satse på ei festglad løsaktig alenemor fra det blide sørland. Ofte referert til som "Sørlandsporten". 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #4 Skrevet 27. august 2011 I TV 2-dokumentaren /"Hjemme-hos" reportasjon med paret nå nylig, sa Håkon at det han først la merke til ved Mette-Marit var at hun var så reflektert og intelligent. Ok.
HedvigR Skrevet 27. august 2011 #5 Skrevet 27. august 2011 I et intervju med VG eller Dagbladet vart det nevnt at hun måtte overtale ham til at de skulle skaffe seg hund. Hadde ikke overraska meg hvis Se og Hør klarer å lage forside av det.. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 I et intervju med VG eller Dagbladet vart det nevnt at hun måtte overtale ham til at de skulle skaffe seg hund. Hadde ikke overraska meg hvis Se og Hør klarer å lage forside av det.. Så tamt...var det bare det? I dokumentaren fortalte Mette-Marit at hun elsker utstoppede dyr. Det var noe de hadde inne i huset. Jeg synes det er ekkelt og ja, harry.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå