Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger ved et bilde av mitt nåværende hår.

Min orignialfarge er bittelitt mørkere enn den på bildet (kan skimtes i skillen). Farget det med honning-farge, fordi jeg vil gjerne ha en hårfarge som Tone Damli (ikke pga henne, men liker fargen:p) Det ble først litt rødlig, så sånn som på bildet.

9hjo8i.jpg

Nå er jeg i tvil om jeg vil ha det mørkere eller lysere. Kunne tenkt meg mørkere (ikke svart) eller lysere. Ikke blondt, men honningblondt-lignende (vet ikke hva fargen heter). Sånn:

http://www.google.no/imgres?q=tone+damli&um=1&hl=no&sa=N&tbm=isch&tbnid=Xu5CkTq1TSpq4M:&imgrefurl=http://www.paaneset.no/index.php%3Fside%3D1%26sak%3D278&docid=yHsV6C4oHNvuYM&w=425&h=640&ei=8QtYTpiyAo_Fswa_-PCjCw&zoom=1&iact=hc&vpx=797&vpy=280&dur=185&hovh=276&hovw=183&tx=104&ty=276&page=1&tbnh=147&tbnw=111&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:27,s:0&biw=1366&bih=673

Har egentlig vanlig lys hud, men tar en del sol, så er lett solbrun året rundt. Har mørke bryn og vipper, og sminker dessuten brynene kraftigere enn på bildet. Har blå øyne. Bruker en del sminke.

Spørsmålet er, hva syns dere? Mørkere eller lysere? Hva tror dere jeg kler best?

:skravle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit, stort bilde :sjenert:

Ikke meningen, ikke vant med dette bildegreiene :gjeiper:

Skrevet

Vet ikke. Jeg lurer på hvordan du får til den krøllen neders på håret likte håret ditt veldig.

Skrevet

Vet ikke. Jeg lurer på hvordan du får til den krøllen neders på håret likte håret ditt veldig.

Åh, takk! Det ser sånn ut etter jeg har latt det lufttørke etter dusjen. På bildet har jeg ikke gjort noe med det:p Pleier å bruke glattetang jeg, for å få bort de krøllene :fnise:

Skrevet

Åh, takk! Det ser sånn ut etter jeg har latt det lufttørke etter dusjen. På bildet har jeg ikke gjort noe med det:p Pleier å bruke glattetang jeg, for å få bort de krøllene :fnise:

Heldig :tristbla: :tristbla: Du bør ikke glatte det ut er så pent sånn hadde gjort alt for å få slikt hår.

Skrevet

Heldig :tristbla: :tristbla: Du bør ikke glatte det ut er så pent sånn hadde gjort alt for å få slikt hår.

Du kan prøve å bruke glattetang på håret nederst, for å krølle det sånn.

Skrevet (endret)

Du kan prøve å bruke glattetang på håret nederst, for å krølle det sånn.

Får ikke til det der, men hva med sånn varmluft børste funker den bedre?

Neshorn sorry for at jeg ødelegger tråden din skal ikke spørre mer hehe.

Endret av muffin26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...