Gå til innhold

Vil finne noen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble singel for 9 mnd siden. Etter den tid har jeg vært mye ute på byen. Det skal sies at det ikke var før i sommer jeg kjente på følelsen at det har vært fint å møtte noen igjen. Jeg må innrømme at jeg ikke en eneste gang på alle disse byturene har funnet en mann som det er interessant å snakke med. Ingen av dem har hatt noe ved seg som har vekket min nysgjerrighet. Jeg har nå gitt opp å dra på byen for "finne" noen.

Det spørsmålet mitt er, hvor finner man noen? Hvor møtte dere deres utvalgte? Det virker så urealistisk å møte noen på butikken eller på biblioteket. Eller er det bare meg..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange bruker nok nettet, diverse dating sider.

Ellers må man vel bare ta sjansen, hilse på folk og bli kjent.

Butikken og biblioteket er kanskje ikke de letteste plassene, men jeg vet mange som har funnet sin kjære på diverse aktiviteter som treningssenter, ulike sportslag osv.

Skrevet

Det spørsmålet mitt er, hvor finner man noen? Hvor møtte dere deres utvalgte? Det virker så urealistisk å møte noen på butikken eller på biblioteket. Eller er det bare meg..?

Nei, det er ikke bare deg.

De fleste treffer noen på skole eller fritidsaktiviteter i yngre år, og på byen eller jobb senere i livet.

Ettersom jobb og byen ikke funker for mange, så vil faktisk Internett være et attraktivt alternativ.

Skrevet

Jeg har det på samme måte.. Jobber et sted hvor det ikke er sannsynlig å finne noen, så må bli på byen når jeg er der.. i parken på butikken etc.. men er ikke akkuratt lett det heller da.. kjenner meg litt motløs, og jeg vet jeg er en ålreit jente som ser ok ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble singel for 9 mnd siden. Etter den tid har jeg vært mye ute på byen. Det skal sies at det ikke var før i sommer jeg kjente på følelsen at det har vært fint å møtte noen igjen. Jeg må innrømme at jeg ikke en eneste gang på alle disse byturene har funnet en mann som det er interessant å snakke med. Ingen av dem har hatt noe ved seg som har vekket min nysgjerrighet. Jeg har nå gitt opp å dra på byen for "finne" noen.

Hei!

Du kan treffe en potensiell kjæreste nesten overalt hvor det er folk. Du sier det virker urealistisk å treffe en mann på butikken eller biblioteket, men det er fullt mulig. For en del år siden traff jeg en nydelig kvinne på biblioteket, vi kom i prat, og endte opp med å gå sammen for å ta en kaffekopp. To uker senere var vi kjærester. Ingen av oss var på "sjekkern" på biblioteket akkurat, men vi kom naturlig i prat om et eller annet og ble litt interessert begge to. Det som er fint med å komme i kontakt med folk andre steder en på bar er at man har mye mindre press på seg. På en bar/diskotek blir alt mye mer anstrengt fordi man må "prestere" noe hele tida. På butikken kan man prate og røre om alt fra vaskepulver til brød og da er alt mye mer avslappet.

Lykke til!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...