Gå til innhold

Finger i rumpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så i en tråd her i forbindele med analsex at en kunne ta en finger i rumpen først?

Er det bare meg eller er ikke det ganske ekkelt? Kan ikke fineren bli "skitten" da?

Er det vanlig å ta fingeren i rumpen på partneren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så i en tråd her i forbindele med analsex at en kunne ta en finger i rumpen først?

Er det bare meg eller er ikke det ganske ekkelt? Kan ikke fineren bli "skitten" da?

Er det vanlig å ta fingeren i rumpen på partneren?

Det er viktig å skite før du utfører analsex. Deretter skal det egentlig ikke være noe skitt på fingeren hans. Min kjære har aldri fått det, og ikke jeg heller for den saks skyld. :P

Skrevet

Er du redd for å bli skitten kan du jo tre en kondom på fingeren.

Skrevet

ja kjøp deg favoritt bladet ditt og ha deg en skikkelig runde på do på forhånd så skal d gå så bra så :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Skulle akk til å si det... Eller gummihanske for den del.

Eller vaskehansker, for da kan du jo rengjøre i samme slengen. Da får du jo lekt litt husmor også.

Skrevet

ange bruker en finger først, til "oppvarming".

Sjansen er der for at det kan være "rester", men jeg har aldri opplevd det.

Gå ordentlig på do, og bruk eventuelt en kondom - Så slipper man å bekymre seg :)

Skrevet

Finger i rumpa er veldig opphissende :)

Skrevet

Før analsex er det lurt å ha gått på do på forhånd.

Ved å leke med en finger i/rundt rompa har jeg aldri fått "skitt" på fingeren. Synes det er deilig og veldig opphissende.

Skrevet

Det med skitt på fingeren er dessverre en myte som enda lever i beste velgående ;-)

-Domino

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...