Gjest Gjest Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Så i en tråd her i forbindele med analsex at en kunne ta en finger i rumpen først? Er det bare meg eller er ikke det ganske ekkelt? Kan ikke fineren bli "skitten" da? Er det vanlig å ta fingeren i rumpen på partneren?
Harmony Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 Så i en tråd her i forbindele med analsex at en kunne ta en finger i rumpen først? Er det bare meg eller er ikke det ganske ekkelt? Kan ikke fineren bli "skitten" da? Er det vanlig å ta fingeren i rumpen på partneren? Det er viktig å skite før du utfører analsex. Deretter skal det egentlig ikke være noe skitt på fingeren hans. Min kjære har aldri fått det, og ikke jeg heller for den saks skyld.
minipusen Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Er du redd for å bli skitten kan du jo tre en kondom på fingeren.
Gjest vimsa Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 ja kjøp deg favoritt bladet ditt og ha deg en skikkelig runde på do på forhånd så skal d gå så bra så 1
Gjest gutt92 Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Skulle akk til å si det... Eller gummihanske for den del. Eller vaskehansker, for da kan du jo rengjøre i samme slengen. Da får du jo lekt litt husmor også.
tuva92 Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 ange bruker en finger først, til "oppvarming". Sjansen er der for at det kan være "rester", men jeg har aldri opplevd det. Gå ordentlig på do, og bruk eventuelt en kondom - Så slipper man å bekymre seg
Gjest mann29 Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Før analsex er det lurt å ha gått på do på forhånd. Ved å leke med en finger i/rundt rompa har jeg aldri fått "skitt" på fingeren. Synes det er deilig og veldig opphissende.
Erotisk Flukt Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Det med skitt på fingeren er dessverre en myte som enda lever i beste velgående ;-) -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå