Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Fant ut jeg var gravid på ny for 6 mnd siden.Egentlig ganske overraskende,siden "aktiviteten" har vel minsket betraktelig etter at nr 2 kom for nesten 4 år siden. Første gangen jeg ble gravid,hadde vi nettopp flyttet inn i en selveier terrasseleilighet.Eivind kom 9 mnd etterpå.... Eivind var nettopp fylt 4 år da Erik sto for tur.Da hadde vi åtte mnd tidligere flyttet inn i et nytt sted,pga økonomiske omstendigheter. I dag altså,er jeg gravid igjen,i 6 mnd,med ei lita jente,Emma,som trolig ble unfanget akuratt den dagen vi flyttet inn i et stort og flott hus,arvet etter min tante... Eivnd og Eirik vil akuratt ha fylt 8 og 4 år når minstejenta kommer,og fortsetter vi å flytte sånn blir det vel mange barn fremover..Hehe.. Er så glad jeg! Hilsen mamma'n til Eivind,Eirik og snart Emma.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Gratulerer!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 15. mai 2002 #3 Del Skrevet 15. mai 2002 Selv har vi bare halvparten så mange barn som hus/leiligheter vi har bodd i. Men så har vi bodd 12 steder da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 15. mai 2002 #4 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg har også lyst på seks barn!!! Men det virker som det kanskje "bare" blir fem på meg. Dere har rekka på et vollyball lag dere, Asterix Kunne vært morsomt å tatt en kamp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 15. mai 2002 #5 Del Skrevet 15. mai 2002 Hehe, høres jo veldig naturlig ut. Nytt og større rede, legge egg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå