Gjest Bekymra Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Vi har bestilt en ukestur til ett hotell helt på enden av Sunny Beach, nær Nessebar i Bulgaria. Er meningen at det skal være en rolig, men morsom tur for 3-åringen vår, med sol, bading og opplevelser. Men har fått mange reaksjoner på at vi skal ta han med dit. De aller fleste mener at det er et sted kun for ungdom som fester, voldtekter, ran og det er ikke måte på... Er som regel ikke så beskymret når jeg skal ut og reise, men denne gangen har jeg barnet mitt med for første gang, og dermed blir jeg stressa og bekymra når jeg hører sånt. Vi reiser i september, så jeg går ut i fra at det er utenfor den "verste festinga", men ville dere tatt barna med dit??? (ps: trenger vi ektra vakiner, eller holder å ha fulgt helsestasjonens vanlige vaksineprogram?)
Kilikia Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 (endret) tror nok dette går helt fint bare pass litt ekstra på barnet ditt. selv har jeg ikke hørt om at det er mye voldtekter i bulgaria så dette var nytt for meg. Hvis barnet er med dere hele tiden hadde jefall ikke jeg vært redd for at noe skulle skje Endret 26. august 2011 av melissa987
Gjest snoopy_93 Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Jeg ville dratt. Jeg regner med at dere ikke drar med unga ut på de værste stedene? Og dere er jo voksne.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Tviler på at treåringer blir voldtatt på stranda i Bulgaria. 1
Gjest Trådstarter Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Trådstarter her. Nei vi skal selvsagt holde oss på de "familevennlige" stedene. Siden vi har 3-åringen med, blir det tidlig kveld og rolige dager for oss alle. Det er meningen det skal være en fin ferie for han. Jeg og barnefaren er ikke kjærester, men han har invitert oss med, slik at guttungen kan tilbringe en hel uke med både mammaen og pappen sin samtidig, siden vi har hatt en travel sommer. Nei jeg har heller aldri hørt sånt om Bulgaria før. Fester og drikking er der overalt i verden, men vi tar som sagt tidlig kveld siden lillegutt må legges tidlig og står opp tidlig. Men reaksjonene har vært mange og voldsomme, fra de som synes Sunny Beach er helt upassende som famileferie... 1
Kilikia Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Trådstarter her. Nei vi skal selvsagt holde oss på de "familevennlige" stedene. Siden vi har 3-åringen med, blir det tidlig kveld og rolige dager for oss alle. Det er meningen det skal være en fin ferie for han. Jeg og barnefaren er ikke kjærester, men han har invitert oss med, slik at guttungen kan tilbringe en hel uke med både mammaen og pappen sin samtidig, siden vi har hatt en travel sommer. Nei jeg har heller aldri hørt sånt om Bulgaria før. Fester og drikking er der overalt i verden, men vi tar som sagt tidlig kveld siden lillegutt må legges tidlig og står opp tidlig. Men reaksjonene har vært mange og voldsomme, fra de som synes Sunny Beach er helt upassende som famileferie... det kommer nok til å gå bra, tipper lillegutt kommer til å storkose seg
Galadr1el Skrevet 26. august 2011 #7 Skrevet 26. august 2011 Dra avsted og kos dere! Mannen min og jeg har to år på rad vært i Agia Napa som barnløse uten å feste og styre på. Til neste sommer planlegger vi å dra med vår da ett år gamle datter. Vi har funnet oss et hotell som ligger 2 km fra sentrum der all festingen foregår og stranden vi er på er en rolig familiestrand rett ved hotellet. Det er sikkert folk som kommer til å syte og klage på at vi skal til "partysentrum" i syden, men ærlig talt; Vi dro ikke dit for å feste da vi var barnløse og vi gjør ikke det med barn heller og vi er langt unna der all festing skjer.
Gjest Trådstarter Skrevet 26. august 2011 #8 Skrevet 26. august 2011 Tusen takk for svar. Da satser jeg på at vi blir å kose oss, og at turen blir så bra som vi håper på 1
Darkannie Skrevet 26. august 2011 #9 Skrevet 26. august 2011 Nessebar er temmelig rolig, og Sunny Beach har visstnok roet seg kraftig ned. Dessuten blir turen det man gjør ut av den, oppsøker man fyll og fest finner man det, vil man ha en rolig familieferie så holder man seg unna de verste "hot spot'ene" for festing. Så fint for gutten deres at dere drar på felles ferie selv om du ikke er sammen med faren! Cred! 1
Caramba Skrevet 27. august 2011 #10 Skrevet 27. august 2011 Det er om kvelden og natta party- livet foregår. Sikker på at det også er masse andre barnefamilier der. Partyløvene ligger sikkert på stranda hele dagen for så å våkne til liv når dere går til sengs. God tur:-)
Jannu Skrevet 27. august 2011 #11 Skrevet 27. august 2011 Ser ikke noe problem jeg. Dere velger jo selv hva slags steder, kafeer og restauranter dere oppsøker. Regner med at dere ikke tar med 3 åringen på diskotek Senk skuldrene og nyt ferien du!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå