Gå til innhold

Liftgardin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å kikker på liftgardin til badet, vinduet er avlangt - 130 cm bredt..

Har vært innom Kid, Princess osv, men finner ikke riktig størrelse, alle er enten 100, 120 eller 140 cm bred. Jeg kan ikke ha de lengere enn vinduet er, da jeg må feste gardina i vinduskarmen pga. flisene. Tar vi 120 cm, vil ikke hele vinduet bli dekt..

Noen som vet om noen plasser som har litt "utradisjonelle" bredder på liftgardinene sine? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problem som deg og lette i flere måneder etter rett størrelse, men fant tilslutt et greit utvlag av liftgardiner med 130 cm bredde på Living. Ikke de billigste i verden, tror jeg betalte rundt 500, men meget fornøyd. Ellers kan du be stoff og stil sy til deg, de syr på mål.

Skrevet

Holder på å kikker på liftgardin til badet, vinduet er avlangt - 130 cm bredt..

Har vært innom Kid, Princess osv, men finner ikke riktig størrelse, alle er enten 100, 120 eller 140 cm bred. Jeg kan ikke ha de lengere enn vinduet er, da jeg må feste gardina i vinduskarmen pga. flisene. Tar vi 120 cm, vil ikke hele vinduet bli dekt..

Noen som vet om noen plasser som har litt "utradisjonelle" bredder på liftgardinene sine? :P

Jeg fant en på princess til slutt, etter å ha vært innom butikken x antall ganger i løpet av et halvår eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...