Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som bruker sminke fra Make up Store? Jeg trenger nemlig ny foundation og har lyst til å prøve en fra dette merket. Er det noen som har tips til meg? Huden min er oljete på enkelte steder, men også tørr. Huden er også rød, noe jeg gjerne vil dekke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke gi deg noen tips om foundation, men jeg ELSKER det merke. Jeg har den concileren (eller hvordan det skrives) Og en hel haug av øyenskygger. Kjempe bra merke :) Billig og veldig drøyt.

Skrevet

Kan ikke gi deg noen tips om foundation, men jeg ELSKER det merke. Jeg har den concileren (eller hvordan det skrives) Og en hel haug av øyenskygger. Kjempe bra merke :) Billig og veldig drøyt.

Har et par øyenskygger derifra selv og er veldig fornøyd med dem!

Jeg har brukt foundation fra MAC tidligere, men har lyst til å prøve noe nytt. Hvis noen har tips til foundation - skrik ut! :)

Skrevet

Har et par øyenskygger derifra selv og er veldig fornøyd med dem!

Jeg har brukt foundation fra MAC tidligere, men har lyst til å prøve noe nytt. Hvis noen har tips til foundation - skrik ut! :)

Kommer ann på hva du liker, den fra Kanebo er god, men veldig tildekkende og kan være litt tung. Visst du går for mineralpudder, som egentlig er best for huden din er art deco eller bare minerals de beste. I flytende form bruker jeg faktisk den fra mabyline, den som er av minerals. Jeg er veldig kresen på make up, men syns den er kjempe god faktisk. Biotherm sin er også kjempe god, kommer litt ann på budsjettet ditt :)

Skrevet

Har ikke prøvd noen av foundationene fra MUS, men jeg har prøvd veldig mye annet, og merket er en stor favoritt! Gode øyenskygger, løse glitterskygger, mixing liquid, øyenbrynspudder, øyenbrynsgele, leppestifter, treatment mascara.. jeg anbefaler alt sammen! Kvalitetsminke til en grei pris! Har dog to ting jeg vil utsette (på ting jeg har prøvd derfra):

- leppestiftene mine fra mus har "brekt" i to (noe som kan være pga uforsiktighet fra meg, men det har ikke skjedd med andre leppestifter jeg har, derfor antar jeg at det ikke er meg :P)

- noen av kostene ser ut til å være av litt dårlig kvalitet - ikke så myke, litt H&M-aktige.. (gjelder ikke alle da, bare enkelte av de jeg har prøvd).

Nå var kanskje ikke dette innlegget så nyttig for deg da, siden du ser etter foundation..men jeg har hørt mye bra om foundationene derfra også, så det er jo bare å prøve i butikken før du kjøper ;)

Skrevet

Jeg har founddation fra make up store, liker den ikke i det hele tatt.

Skrevet

Jeg bruker Matt foundation fra MUS. Er veldig fornøyd med den. Den dekker ganske godt. Og så bruker jeg et transparent pudder også fra MUS over.

Skrevet

Er også veldig godt med Matt foundation :) Kjøpte meg også to øyenskygger i dag, Jubilee og Pollution, som virker VELDIG lovende!

Skrevet

jeg er og fornøyd med Matt foundationen derfra! :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Alle kvinner trenger lebestiften China Red fra MUS.

Skrevet

jeg har 2 forskjellige foundationer derfra, Matt foundation og sport foundation, begge er oljefrie. Sport er veldig lett mens Matt er ganske dekkende, så det er den matt som blir brukt hos meg. Jeg er glad i matt foundation, men at jeg sverger til den er mye p.g.a. at den passer meg fargemessig (alt annet jeg har prøvd blir enten for gult eller for rosa for meg).

Skrevet

Eg har hatt fleire augeskyggar frå MUS, og har vore nøgd med dei. Likar også godt leppestiftane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...