Gå til innhold

Dagnes teiteste spørmål - men det er ok få svar likevell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker oss at du og din samboer er ute på tur...også skjer det at følgene at din samboer har ikke pakket undertøy. Også viser det seg at dette er skjer på lørdagskveld og dagen etter er søndag slik at man ikke får kjøpt noe undertøy.

Får han låne en truse av deg til dere er kommet hjem ell er det klar melding om at du får verssågod ha på deg buksa igjen og den må du ha til du kommer hjem igjen.....

Kort sagt hva gjør dere da?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

For en merkelig problemstilling :fnise:

Typen ville aldri glemt å pakke boxere (kontrollfrik). Hadde han gjort det kunne han gjerne lånt mine truser, men er ganske sikker på at han heller hadde gått uten boxer enn å bruke hotpants.

Skrevet

Trådstarter her igjen :

Ler det må være litt plass for litt humor på en fredagskveld også :fnise: :fnise: :fnise:

Skrevet

han kunne fått lånt pysj boxern min. Mer guttete enn stringtrusene hvertfall =p

Skrevet

Å gå med bukse uten undertøy er da ingen krise. Som Kramer i Seinfeld sa, "I'm out there Jerry, and I'm lovin' every minute of it!"

• Liker 10
Skrevet (endret)

Dette skjedde meg meg en gang samboer "glemte" å si at vi skulle være på besøk fra fredag - søndag (jeg trodde vi skulle hente noe og dra rett hjem igjen da jeg hadde sagt nei på forhånd).

Fant heldigvis en bensinstasjon på veien, de har alt nå for tiden så ble ikke noe problem :fnise:

Endret av Chelmon
Skrevet

Øh... Han hadde vel ikke dødd av å bruke boxer'n en ekstra dag, sånn i krisetilfelle. Tror han hadde foretrukket det selv, framfor å bruke en av mine (altfor små) truser...

Skrevet

Han får ikke låne undertøyet mitt, nei (til tross for at jeg får låne hans, hehe). Mest fordi han ikke hadde passet det. Tror nok ikke at det hadde vært et problem for han å gå i en litt skitten boxer en dag til, eventuelt vaska boxern og tørket den om natta.

Skrevet

alltid jeg som pakker, så det skjer ikke :-)

Men om det hadde skjedd, så hadde ikke mine truser passet, hehe

Skrevet

Oi, hahaha! Herlig spørsmål!

Men nei, kjæresten min hadde nok måtte gått kommando eller i bokseren én dag til... Han er mye bredere over baken enn meg, og jeg hadde nok ikke klart å holde maska :fnise:

Skrevet

Da fikk han gå med samme truse til mandag da. Overlever nok! ;)

Skrevet

Hihi!

Jeg hadde nok sagt at han fikk gå i samma gamle bokseren, evt uten. Og så hadde jeg foreslått at han kunne finne et såpestykke og vaske bokseren for hånd i vasken og henge til tørk over natt :P

Skrevet

Da hadde han enten brukt boxeren en ekstra dag, ingen dør av det eller så hadde han gått uten.

Gjest HunterLady
Skrevet

Her hadde det ikke vært et problem. Han hadde gått kommando. ;)

Skrevet

Her i hus slenges alle truser i samme skuff etter vask, og vi tar på den første vi finner. Ingen krise om en av oss glemmer å pakke truser til en ferietur der altså :opplyser:

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Han har da fått gått enten uten, eller bruke boxeren en dag til slik som de andre sier. Ikke fordi jeg er kjip på å låne bort mine ting, men fordi at mine truser er altfor små til han :fnise:

Skrevet

Han kunne jo bare vrengt boksern :fnise:

Men altså min små stringtruser eller hipsters hadde nok ikke huset utstyret hans, så da hadde det ikke vært noe tema. Men jeg pleier å ha med sove-bokser når jeg skal på tur, og det er jo vanlige bjørn borg bokser. Kunne lånt bort en sånn, men tror det ville vært i strammeste laget. Hadde nok endt opp med blodpropp.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Typen har boxer og sokker liggende hos meg sånn at han slipper å stresse om han har glemt :P

Han har tannbørste og sånt hos meg også. :)

Skrevet

Han får bruke en av mine truser om han vil - jeg får også låne hans boksere om det trengs. Ellers kan man gå uten undertøy! Heller det enn samme skitne truse i flere dager.

Om man har tilgang på såpe/vann er det bare å vaske trusen og henge til tørk om natta så har man ny truse til dagen etter - det har jeg gjort på spontane overnattinger.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Her i hus slenges alle truser i samme skuff etter vask, og vi tar på den første vi finner. Ingen krise om en av oss glemmer å pakke truser til en ferietur der altså :opplyser:

Er ikke dere begge damer da? Da er det vel ikke noe problem om man bruker samme størrelse? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...