Gjest Donna Skrevet 26. november 2003 #1 Del Skrevet 26. november 2003 I penkjolen min er det folder etter at den har ligget brettet før den kom i butikken. Er dette slik man skal stryke ut? Jeg er litt redd for å stryke den i tilfelle jeg ødelegger noe. Jeg er ikke vant med å stryke- og aner ikke hvordan stoffet vil oppføre seg. Skal man spraye vann på? Vil det blir folder når man sitter tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 26. november 2003 #2 Del Skrevet 26. november 2003 Heng den på badet imens du tar en varm dusj. Dampen burde rette ut de værste rynkene. Da slipper du ihvertfall bekymre deg for at stoffet skal bli ødelagt. Hva står det på vaskeanvisningen da? Det pleier vanligvis å stå om stoffet kan strykes der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. november 2003 #3 Del Skrevet 27. november 2003 Det er en prikk på symbolet for strykejern. Det betyr vel at det må gjøres meget forsiktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 27. november 2003 #4 Del Skrevet 27. november 2003 Det betyr at du skal stille strykejernet på svakeste varme. Stoffet er sikkert syntetisk og kan smelte hvis det blir for varmet. Prøv dusj trikset du, så kan du glatte over med strykejern etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 27. november 2003 #5 Del Skrevet 27. november 2003 Tror sannelig jeg skal prøve å henge den på badet ja !! takk for tispet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå