Gå til innhold

Seksuellt frustrert..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har bodd sammen i over 6 år, vi erbegge 27 og var sammen første gangen når vi var 15. Vi har tre barn sammen. De yngste er 5 år.

Vi har et fantastisk sexliv, prøver alt, prater om alt og nyter hverandre. Problemet er bare at det ofte går så lenge mellom hver gang. Det er alltid jeg som tar initiativ, og ofte kan det gå oppimot en mnd uten noe.

Men jeg har lyst mye oftere enn han har. Han avviser meg ikke, men han tar jo ikke akkurat hintene mine heller. Jeg vil ha mer sex, jeg vil bli overrumplet på kjøkkenet. Skal ikke mannens seksuelle høydepunkt være i 20-årene? For da blir jeg litt bekymret..

Og ja han VET det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en elsker om det er greit for begge :)

Menn er så forskjellige...

Skrevet

Jeg har det på samme måten. Vi er i 20-årene, har to barn og har vært sammen i 5 år. Har sex ca 2 ganger i måneden, noe som er altfor lite for meg. Jeg er redd det bare skal bli verre og verre, og at vi slutter å ha sex når vi er 40... Samtidig er det ikke aktuelt å gå fra ham. Vi har det fantastisk sammen, og når vi først har sex er det bra sex. Det er bare ham som tar initiativ da, jeg orker ikke mase lenger og bli avvist gang på gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...