AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #1 Skrevet 26. august 2011 Noen som vet om IKEA-bussen går i Bergen enda? Eller hvordan jeg kan finne det ut? Og busstider. Er helt ny i byen Jeg bor ved jernbanestasjonen, går den et sted i nærheten?
sjøhest Skrevet 26. august 2011 #2 Skrevet 26. august 2011 http://www.ikea.com/ms/no_NO/img/local_store_info/aasane/2011/30/Rutetider_internett%20A4.pdf :-)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 Tusen takk! Er busstasjonen ved jernbanen? Stopper ikea-bussen der jeg gikk av flybussen kanskje?
Gjest Blondie65 Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 Tusen takk! Er busstasjonen ved jernbanen? Stopper ikea-bussen der jeg gikk av flybussen kanskje? Utsiden vil nok si ca der du gikk av flybussen tror jeg. Det er altså ut mot gaten - på motsatt side av jernbanen.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 Den stopper der buss nr. 4 stopper, dvs. litt tilbake fra der du hoppet av flybussen. Kommer du fra sentrum rusler du på høyre side av Bergen Storsenter, fordi Blomsterpaviljongen og R.Birkeland mat, og ned til busskuret som er der. Tror det er buss 3,4 og 26 som går fra her.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #6 Skrevet 26. august 2011 Tusen tusen takk Da blir det ikea-tur i morgen! Flaks, siden det er siste dagen den går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå