Admeliora Skrevet 26. august 2011 #1 Del Skrevet 26. august 2011 Jeg har vært singel det siste året, og det er vel første gangen jeg har vært alene i livet. Det er virkelig slitsomt innimellom, men i det siste har det gått opp for meg hvor sterk jeg har blitt av å være alene. Jeg er nesten ikke redd for noe lenger, jeg tør å stå for det jeg mener, jeg tåler motgang mye bedre og i det hele tatt så har jeg blitt et mer selvstendig menneske. Jeg er nå veldig glad for den tiden jeg har blitt tvunget til å være alene, selv om jeg absolutt savner å ha en rundt meg. Så til alle single, det kommer mest sannsynlig noe godt ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. august 2011 #2 Del Skrevet 26. august 2011 Det finnes bare positive ting med å være singel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #3 Del Skrevet 26. august 2011 Singeltilværelsen kan varmt anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2011 #4 Del Skrevet 26. august 2011 Etter at jeg ble singel igjen (etter å ha hatt samboer i over tre år), så har jeg blitt så utrolig mye mer selvstendig. Jeg har gjennom årene som samboer slitt med å være alene i huset på kvelden eller å legge meg alene. Men nå er det noe av det deiligste jeg gjør! Jeg har i tillegg fått bedre kontroll på penger, rekninger, ukeshandling o.l, å fikse småting i huset som han alltid tok seg av.. Jeg er ikke lenger avhengig av å ha en mann som ordner og styrer med alt og jeg er blitt veldig mye mer sterk av det hele. Jeg føler meg rett og slett mye mer fri og jeg har virkelig funnet meg selv og har det bedre enn på veldigveldig lenge! Jeg vil helt klart ha en mann igjen, men ikke med det første, dette må nytes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2011 #5 Del Skrevet 27. august 2011 Man bør benytte anledningne når man er singel til å finne seg selv, for det går ikke i forhold! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Free Dove Skrevet 27. august 2011 #6 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg har også vært singel siste året nå. Og kan ikke si det har skremt meg bort. Det var trossalt det jeg ville og lengte etter til i mange år i ett forhold uten kjærlighet. Men så fant kjærligheten meg før jeg ante det og plutselig lengtet jeg etter en han og det har jeg gjort nå siste året mens jeg har vært singel og samtidig ville jeg ikke gå i nytt forhold pga 12 år lang forhold bak meg. Det er godt å være alene, selvom ekte kjærlighet er enda bedre så klart. Det er først nå 1 år etter jeg bestemte meg for fult at jeg ville komme meg ut av forholdet. At jeg begynner å bli klar til å gå komme meg videre. Men så klart ikke å få meg samboer med det første, men klare kanskje ha en her hos meg uten å få magevondt! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jannu Skrevet 27. august 2011 #7 Del Skrevet 27. august 2011 Jeg er singel, og stortrives. Sier ikke at jeg vil være singel for alltid, men akkurat nå er det det jeg vil. Jeg har barn, og jeg føler at jeg ikke trenger fler å ta hensyn til akkurat nå. Sist jeg var i et forhold så var det vanskelig sjonglere alt, sønnen min gikk først selvsagt, så samboer og hans barn... og midt i det hele ble jeg litt borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FunKid Skrevet 28. august 2011 #8 Del Skrevet 28. august 2011 Må vel nevne som alle andre her.. Singel livet er nok det som er best. Føles mest frihet og man kan gjøre som man selv vil :D Drikke, pule, spy og sloss.. Nettopp ferdig med et forhold på 3 år.. Gla er jeg før å ha kommet ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #9 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg har vært singel det siste året, og det er vel første gangen jeg har vært alene i livet. Det er virkelig slitsomt innimellom, men i det siste har det gått opp for meg hvor sterk jeg har blitt av å være alene. Jeg er nesten ikke redd for noe lenger, jeg tør å stå for det jeg mener, jeg tåler motgang mye bedre og i det hele tatt så har jeg blitt et mer selvstendig menneske. Jeg er nå veldig glad for den tiden jeg har blitt tvunget til å være alene, selv om jeg absolutt savner å ha en rundt meg. Så til alle single, det kommer mest sannsynlig noe godt ut av det. Man får ikke knullet, det er et stort stort minus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smack Skrevet 28. august 2011 #10 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg er mann, å jeg hater å være singel, for da er det ingen vasker huset eller som lager mat til meg!!! :lur: Liker singeltilværelsen godt. Kan gjøre hva jeg vil. Ha det morsomt med jenter på fest. Masse tid til andre ting. Av og til kunne jeg tenkt meg ei fast jente, men har enda god tid EDIT: håper alle skjønner av første avsnitt var ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 28. august 2011 #11 Del Skrevet 28. august 2011 Alle bør være singel i en periode av sitt voksne liv, rett og slett pga erfaringene man gjør med seg selv. Jeg har vært singel og trivdes som det, men jeg håper jeg aldri blir singel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #12 Del Skrevet 28. august 2011 heh lett å si når man ikke er dømt til å være singel hele livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 28. august 2011 #13 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg er mann, å jeg hater å være singel, for da er det ingen vasker huset eller som lager mat til meg!!! :lur: Liker singeltilværelsen godt. Kan gjøre hva jeg vil. Ha det morsomt med jenter på fest. Masse tid til andre ting. Av og til kunne jeg tenkt meg ei fast jente, men har enda god tid EDIT: håper alle skjønner av første avsnitt var ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #14 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg vet ikke helt hva som skjedde. Jeg skulle ikke svare på dette men trykket tydeligvis på feil knapp. Jeg er ikke noe typisk husmoremne så en som som laget mat og holdt huset i orden hadde vært et eventyr for meg. Men, jeg ønsker ikke en hushjelp, så en som utfyller meg og gjør at vi er dynamitt er den jeg trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 28. august 2011 #15 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg vet ikke helt hva som skjedde. Jeg skulle ikke svare på dette men trykket tydeligvis på feil knapp. Jeg er ikke noe typisk husmoremne så en som som laget mat og holdt huset i orden hadde vært et eventyr for meg. Men, jeg ønsker ikke en hushjelp, så en som utfyller meg og gjør at vi er dynamitt er den jeg trenger. Jjeg trykket på feil knapp igjen og er da pantertante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 28. august 2011 #16 Del Skrevet 28. august 2011 heh lett å si når man ikke er dømt til å være singel hele livet. Tror du virkelig du er dømt til å være singel resten av livet selv oh du ikke vil? Jeg syns det er pluss og minus med å være alene, og tror jeg vil være veldig forsiktig og sikker før jeg flytter sammen med noen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2011 #17 Del Skrevet 28. august 2011 Tror du virkelig du er dømt til å være singel resten av livet selv oh du ikke vil? Er ikke noe jeg tror, det er noe jeg vet og det er ikke basert på "negativ holdning". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 28. august 2011 #18 Del Skrevet 28. august 2011 Er ikke noe jeg tror, det er noe jeg vet og det er ikke basert på "negativ holdning". Ok, beklager, høres bare så trist ut... håper du likevel tar feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. august 2011 #19 Del Skrevet 28. august 2011 Er ikke noe jeg tror, det er noe jeg vet og det er ikke basert på "negativ holdning". Det er alltid en viss andel av befolkningen som går igjennom livet som single. Enten fordi de foretrekker det sånn selv, eller fordi det bare blir sånn. Meningen med livet er hva du gjør til selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 28. august 2011 #20 Del Skrevet 28. august 2011 Fordelen med å være singel er å ikke bli holdt tilbake av andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå